Модел ВОЛЕКС Ц 10 - никак не е зле - 16500 лв с всички екстри - 15 цолови алум.джанти,климатик,4 ел.стъкла,си ди,ел.огледала,регулируеми волан и седалка,двигател 1.5 - 105 к.с.Копие на Ярис но на два пъти по ниска цена.5 год. гаранция.Струва си.Шкода Фабия базов модел,без климатик,без нищо - 14500 лв.
Това автомобилче, ако в Китай струва примерно 7500 долара, тоест 10500 лева и транспортирането му до тук е още 2500 лв, или общо 13000 преди обмитяването, то налозите му само са още 4000 лв или общо излиза 17000 лв. Ако да го сглобят тук струва по-евтино отколкото да го возят и обмитяват - значи могат да си опитат късмета. Всякък е по-добре да ги дават за заплати на хората, отколкото да плащат на митниците. Колко от електрониката която ползваме не е с азиатски произход? А на дачия джипа е малък!
без да искам натиснах неуместен коментар на човека писал преди мене "Хитреците-правещи по 50 % печалби от продажба на автомобили - 22 год След МОТОТЕХНИКА !не искам да съм на тяхно място " .... съжалявам - грешкаИ наистина ако китаиски коли произведени в България струват колкото Френските коли Дачия [Рено е фирма с 100 години опит] и то внесени от чужбина[ в смисъл оскъпени] .... то тогава ще е доста странно
Нямам нищо против китайското автомобилостроене, против съм мръсните пари на червените олигарси.
Това ще е третия опит за производство на леки автомобили в България за последните 50 години. По принцип е похвално - браво на инвеститорите - в случая Гриша Ганчев и китайската фирма, дано на третия път нещата да се случат, а не пак да казваме на финала "Хубава работа, ама българска".
Базовия най-дървен модел на Шкода Фабия е на цената на най-наточения Voleex C10 . Няма такова дърво като това ниво Фабията става само за такси и фирмена. Като сложиш същите екстри ще отиде над 26хил. Е тия трите от снимката не струват 10 хил . лева.
Няма какво да се умува ,това си е отличен шанс за нашата икономика. Престиж и възможност за голям износ . Моделите са базирани на директни патенти най-вече от Тойота , но и доработки съвместно с БОШ . Джиповете са с доказана здравина и проходимост , който иска да се порови из руските сайтове да види доста положителни мнения за представянето им по ужасните руски дороги. Пикапът също е широко продаван по света . Цената за Voleex C10 е 16 000лв . с всички екстри , но ще търпи за жалост повишение .
Искам да Видя сега Румънците да си купят от нас кола а не ние да им караме Дачиите и да си мислим че са добри коли като ги гледаме че се движат по улиците.Някой Дачия кара ли от вас аааа??? Мен ми се налага добре че е рядко ми ко да ви кажа баща ми има6е москвич навремето ми той си е супер пред дачия аве пълен смях сте а девойките някой пита ела веееееее МОЙ девойки във Варна за е......не пълно брато и от манекенки по хубави и от Лидъл по-евтини хахахах сме6ньовци селски
Радвам се за хората от региона.Аз лично съм ходил доста пъти на гости и там не е никак обнадеждаващо. Така че БАЛЪЦИ що плюете Литекс, ми във Варна за *** чувалили сте и неговите протежета ааааа??? там 6то не казвате ни6то за тях. Евала пове4е заводи пове4е Брутен Вътрешен Продукт-по зтабилна икономика. Аз съм от Варна и тук да запо4не6 бизнес без намесата на *** си е аве абсурд,така че ЕВАЛА аз съм ЗА завода. Иначе си карам Мерцедесчето и ме боли колянцето за рено,пежо и там си некви корейски
Базовият модел на Шкода Фабия е 16 500 лв.Вярно, ако включат кифлите в цената, може и да си струва Great Wall-a.
Изобщо не ме интересува какво ще правят и кой ще го купува. Важно е да има работни места и да плащат заплатите на работещите.
Моля в статията да посочите откъде идва информацията - от официалния сайт на марката greatwall.bg
Най-после! Стартират продажбите на Great Wall у нас