Снимка: Pixabay
fallback

Възлите и агрегатите на превозните средства през зимата изпитват повишен стрес, особено акумулатора. В крайна сметка повечето собственици на автомобили са се сблъсквали с този проблем, когато сутрин е невъзможно да се стартира двигателя, пишат от Automedia.

Батерията, която е останала на студа и в нея няма ток, е първият знак, че уредът е "уморен" и най-вероятно ще трябва да бъде сменен в много близко бъдеще. Но при студен старт на двигателя, в допълнение към проблемите с акумулатора, водачът може да се срещне и с неизправност на генератора. Тази повреда не е критична, ако в колата е монтиран нов акумулатор, но все пак изисква закупуване на нова резервна част и нейното инсталиране възможно най-скоро.

Останалите неизправности, с които шофьорите могат да се сблъскат през зимата, могат да бъдат избегнати, като прегледаме автомобила навреме. Например, обърнете специално внимание на чистачките на предното стъкло. Ако по време на размразяването много мръсотия полепне по предното стъкло, тогава износените чистачки няма да се справят добре с него, само ще размазват мръсотията по стъклото.

Проверете внимателно гумите си и по-конкретно състоянието на протектора. Лошото състояние на гумите през зимата увеличава в пъти вероятността от инцидент. Проверете и състоянието на уплътненията на вратите. Тези устройства служат за поддържане на превозното средство в относително херметично състояние. Уплътненията могат да се повредят, например, след измиване, ако не са правилно изсушени и замръзнат.

Често срещаните грешки при експлоатация на автомобил през зимата обикновено се дължат както на липсата на опит сред шофьорите, така и на недостатъчната грижа за автомобила. А точно през студените месеци, тя не трябва да се пренебрегва.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase

fallback
fallback

Коментари Напиши коментар

4

Анонимен

преди 2 години

Ъхъ, последните ми два автомобила отдолу са покрити изцяло с пластмасови кори. Ръжда нема...

3

...

преди 2 години

Ръжда. Ако има човек възможност, след всяко каране да измива ХУБАВО колата отдолу, и да я прибира след това е гараж, би било идеално. Иначе, след 10-12 зими решението е песъкоструй, грунд, боя, гумирано покритие против удари. ВСИЧКО друго по колата се ремонтира без проблем, и много по-лесно.

2

Асан

преди 2 години

Зима нема.... Ай наздраве :)))

fallback