Снимкa: Skoda
fallback

Компанията Skoda представи новия си хечбек Scala, който ще заема мястото на Rapid в гамата на марката. Премиерата на автомобила пред публика се състоя на специално събитие в Тел Авив.

На външен вид автомобилът прилича на концептуалния Vision RS, представен на автосалона в Париж през октомври тази година. Хечбекът е изграден на платформата MQB, която е в основата на новите компактни модели на концерна Volkswagen. Дължината на автомобила е 4362 мм, широчината .- 1793 мм, а височината – 1471 мм. Разстоянието между двете оси е 2649 мм.

От компанията отбелязват, че като вътрешен обем Scala е съвсем близо до Octavia. Свободното пространство в областта на коленете е равно на 73 мм – толкова е и при Octavia. Обемът на багажника на новия модел е равен на 467 литра, като при свалени задни седалки достига 1410 литра.

Skoda Scala ще се предлага с изцяло цифров приборен панел Virtual Cockpit с диагонал 10,25 инча, като създателите на модела твърдят, че това е най-големият виртуален приборен панел в този клас. Хечбекът разполага и с информационно-развлекателен комплекс с 9,2-инчов дисплей, като това е първият модел на чехите, чието програмно оборудване ще може да се обновява през интернет.

Освен това, собственикът на автомобила ще може да отключва и заключва автомобила, както и да управлява някои негови функции с помощта на специално приложение на смартфона. Хечбекът разполага с вграден микрочип eSIM, който осигурява високоскоростен интернет.достъп през мрежа LTE.

Още снимки и информация за колата вижте в AutoMedia.bg
 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase

fallback
fallback

Коментари Напиши коментар

20

Анонимен

преди 5 години

Това, че са от един концерн не пречи двете марки да се конкурират за пазарен дял.

19

LosHo

преди 5 години

Имам служебна, чисто нова, Октавия.Като я погледнеш има фаца вън, вътре. Всичко изглежда супер. След 2-3 месеца започваш да забелязваш нидкото качество на материалите. Седалките са оочти равни, без странични опори. Окачването меко и лошо. На завои имам чувството, че ще изляза през вратата. Скръц, скръц всичко...Колата сега е на две години и 22000км. Все още не съм имал технически проблеми, но очаквам скоро да започнат. Дизеловият двигател е икономичен.

18

фен

преди 5 години

И аз бях фен на шкода до скоро. Даже и на жената взех шкода. На 2рата година изгоря компа, покри се от гаранцията, на 7мата година изгоря пак, платих го от джоба си. Дисковете ми свършват бързо, за разлика от накладките. Автоматичната кутия дава грешки, имам сменени 2 дюзи, клапа, регулатор на налягане и други такива. А и при силен дъжд капе в краката ми. Никой не можа да намери от къде.

fallback