Снимка: Ройтерс

Tesla заделя най-малко пари за реклама в автомобилния бранш, но както изглежда ще трябва да инвестира в обучение на персонала в шоурумите си. Най-лошото обслужване е именно при дилърите на американския производител на електрически коли, сочат резултатите от проучването на Pied Piper Management, публикувано от WardsAuto.

За съставяне на проучването за 2016 година са използвани "тайни агенти на Pied Piper Management", които са обиколили 6 157 автокъщи на всички марки в САЩ, представяйки се за търсачи на нов автомобил. Въпросните агенти след това са попълнили анкета, изразявайки впечатлението си от всеки от шоурумите.

Най-лошото обслужване е при Tesla, като марката генерира резултат от само 86 точки. Средният за индустрията е 103 т.

Авторите на изследването споделят, че Tesla няма изграден стандарт за обслужване, тъй като процедурите са били различни във всеки от шоурумите. Основната част от критиката е отправена към служителите в дилърствата, които не можели да отговорят на много от въпросите, като в същото време били незаинтересовани и дори груби.

На другия полюс е японската луксозна марка Infiniti, която предлага най-доброто обслужване, сочи информацията. Резултатът на Infiniti е 114 точки.

В топ 5 попадат още Lexus (112 т.), Mercedes-Benz (112 т.), Toyota (109 т.), Audi (106 т.), BMW (106 т.), VW (106 т.), Nissan (105 т.) и Porsche (105 т.).

Любопитна подробност е, че първата американска марка автомобили в проведеното в САЩ изследване е позиционирана едва на шесто място. Това е Cadillac, която дели позицията си с Honda, Hyundai и Mini.

В дъното на класацията са още Volvo, Mitsubishi, Mazda и Jeep, чийто резултат е под 100 точки.

Пълната класация - в Automedia.bg

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase