Снимка: Geneva International Motor Show
fallback

Alfa Romeo най-накрая разкри детайлите около седана Giulia. Това стана при откриването на салона в Женева, където италианците ще представят пълната гама от модификации на модела.

Giulia се появи пред публика още по време на изложбата във Франкфурт през септември миналата година, но тогава бе анонсиран единствено върховият вариант Giulia Quadrifoglio Verde (QV). Този модел се задвижва от 2,9-литров V6 двигател с двойно турбо и мощност от 510 к.с.

Сега са потвърдени и по-умерените агрегати на модела. Това са два дизелови и един бензинов мотори.

Бензиновият агрегат е 2,0-литров с четири цилиндъра и турбо, като развива 200 к.с. и 330 Нм. Този мотор се куплира единствено с 8-степенна автоматична трансмисия.

Дизелите са два, като имат обем от 2,2 литра. По-слабият генерира 150 к.с., а по-силният - 180 к.с.

По-рано бе съобщено за още два бензинови агрегата - с 250 и 280 к.с., и за още един Multijet II дизел, развиващ 210 к.с. За тези модификации е предвидена система за задвижване на четирите колела. Към момента обаче липсва допълнителна информация.

Общата маса на версията с 2,2-литровия дизел със 180 к.с. е точно 1374 кг. Върховата спортна версия QV тежи 1524 кг, като ниското тегло е постигнато чрез използване на карбон и алуминий за направата на броните, покрива, вратите, спойлерите и арките на калниците.

Що се отнася до оборудването, от италианската компания разкриха, че най-новият конкурент на BMW 3-Series разполага с интегрирана спирачна система (IBS), която съчетава традиционните серво спирачки и системата за контрол на стабилността. Технологията редуцира вибрациите на педала, като също така спомага за постигането на по-къс спирачен път - само 38,5 метра при скорост 100 км/час. При версията Quadrifoglio показателят е 32 метра.

Налични за модела са също така аварийна спирачна система, технология за разпознаване и откриване на пешеходци, система за предупреждение за сблъсък, активна аеродинамика на купето (само за версията QV) и др.

Седанът ще се предлага с три нива на оборудване -
Giulia, Super и Quadrifoglio. Оборудването дори на базовата версия обаче е значително, като включва круиз-контрол, ограничител на скоростта, 16-инчови джанти, климатроник с две зони, инфо-система с 6,5-инчов дисплей и др.

Alfa Romeo започва да приема поръчки за новата Giulia на 15 април, като ценовата листа трябва да бъде изнесена малко преди това.

Още снимки вижте в Automedia.bg

 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase

fallback
fallback

Коментари Напиши коментар

23

Анонимен

преди 8 години

Много ми харесва отвън, Алфите изобщо са правели хубав дизайн. Но вътре този модел е чиста пластмаса, абсолютен Фиат. За мен не върви просто на такава красива кола да монтираш толквоа скапан кокпит. Това е единственото, което мен лично ме дразни. В това отношение немците се справят по-добре. Но по динамика си е точно конкуренция на БМВ, ако не и по-добре. Не знам как се държи този модел. Успех на Алфите.

22

Оффф

преди 8 години

Като чета коментарите и се радвам, че все пак има и хора, които не споделят балканската теория за "со мачка, по пичка и со борче". Автомобилната индустрия отдавна не е това, което е била през 50-те и 60-те години на миналия век. Като изключим автомобилите в луксозния сегмент, всичко останало вече се е поразмило. Порше се сглобява в Словакия, Дачия е с двигател на Рено и т.н. Кой каквото му е на сърце да си кара, а не да излива комплекси по другите. Иначе ксенон на Астра B винаги може да се тури.

21

Анонимен

преди 8 години

Добра си е колата. Ако имах пари щях да си я купя.

fallback