Снимка: Opel
fallback

Opel показа подобрена версия на бестселъра си Mokka. Моделът е получил нов дизайн, двигател, 4х4 трансмисия и оборудване, както и означението X. Въпросният знак "Х" ще означава всички бъдещи кросовър и SUV автомобили на марката.

Новата Mokka X може лесно да бъде разпозната по обновената си външност. Моделът демонстрира криловидна хоризонтална предна решетка, нови дневни LED светлини и различни фарове със специфична графика. Подобен елемент се вижда и при стоповете, като дизайнерите са подготвили и два допълнителни цвята за модела - "Amber Orangе" и "Absolute Red".

Още по-мащабна е промяната в интериора, който представя изцяло ново табло, вдъхновено от новата Astra. Централната конзола може да бъде снабдена със 7- или 8-инчов сензорни екрани, благодарение на което са премахнати повечето физически бутони.

Новост под капака на модела е бензинов двигател 1,4 Direct Injection Turbo с мощност 152 к.с. Агрегатът наскоро направи своя дебют в новата Astra, като при Mokka X ще се предлага в съчетание с шестстепенна автоматична скоростна кутия, Start/Stop и адаптивно двойно предаване Средният му разход на гориво е 6,6 л/100 км, сочи информацията.

Системата за двойно предаване с електромагнитен механизъм и многодисков съединител е напълно нова, като разпределя въртящият момент от 100 процента към предните колела до 50/50 процента към предния и задния мост.

За модела са предвидени и "шептящите дизели" с обем 1,6 литра и максимална мощност 110 к.с. или 136 к.с,

В оборудването на Opel Mokka X могат да бъдат включени редица нови технологии, сред които адаптивни AFL LED светлини, новото поколение на фронталната видеокамера Opel Eye, система за разпознаване на пътни знаци TSA, система за индикация на дистанцията до движещия се отпред автомобил FDI, инфо-развлекателна система IntelliLink и много други.

Opel Mokka X ще отбележи световната си премиера на предстоящото през март автомобилно изложение в Женева и ще излезе на пазара през тази есен.

Още снимки на новия Opel Mokka X вижте в AutoMedia.bg

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase

fallback
fallback

Коментари Напиши коментар

12

Анонимен

преди 8 години

Факт е,че до 2000-та година повечето Опели гниеха много бързо.След тази година обаче няма помен от този проблем.Хейтърите нека си хейтят.Само ще дам за пример Мазда 6 до 2007-*** сигурно гният повече от Кадетите навремето!Аз имам Опел 2002-ра и е минал повече от 120к км по родните ни кратери.Окачването е супер здраво и все още никъде не виждам ръжда :)

11

Гацко

преди 8 години

От 2 години карам мока. Взех я чисто нова от магазина премиум пакет, който включва всички екстри. Имам 5 години гаранция и 10 години гаранция за ръжда. Моя е дизел автоматик, страхотен автомобил. 4 пъти си идвах до България до сега с него и няма умора,няма нищо. Много удобен за мен, вози отлично и е динамичен много. От 120 км час, за секунди отива на 200 и обратно. Карал съм всякакви коли, от моката не мога да се оплача. Най много съм вдигал 230 с нея, но дава разход 25 при такава скорост.

10

Анонимен

преди 8 години

Леле какъв кисел Опел.Друго си е 20 годишна дръпниочка или жабарка

fallback