Снимка: Tesla Motors
fallback

Tesla Motors обяви сервизна акция за 90 000 екземпляра от седана Model S. Както съобщава агенция Bloomberg, именно толкова са реализираните на пазара електромобили от старта на производството на модела.

Причината за изтеглянето на машините в сервизите е проблем с предпазния колан на предната пътническа седалка. От компанията съобщиха, че са получили писмо от свой клиент, който съобщава за разхлабване на защитното средство след неговото поставяне.

Веднага след пристигането на жалбата експерти на Tesla са направили проверки на над 3000 седана, но дефект при тях не е бил открит. Въпреки това ръководството на компанията е изпратило писма до всички собственици на Model S с молба да посетят сервиза за нова проверка.

От ръководството на американския производител на електромобили обявиха, че отстраняването на проблема, ако такъв бъде открит, ще е за сметка на фирмата. Веднага след съобщението за привикването на електромобилите в сервиза, акциите на Tesla Motors паднаха с 5%.

Още новини с автомобилна тематика четете в Automedia.bg

 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase

fallback
fallback

Коментари Напиши коментар

6

Анонимен

преди 8 години

Голям праз. Всички го правят. Масовото произведство е сложен процес. Който работи в автоиндустрията го знае! Достатъчно е един от доставчиците да произведе дефектни части и от там марката трябва да опере пешкира пред публиката. Ама както и да е. Тесла направиха много добра работа! Дано електро колите ги вкарат в масово, по-евтино производство, защото не всеки има 100 бона да даде за кола. Ама и това ще стане скоро.

5

Не в сервиза

преди 8 години

Имат сервизна акция, но не прибират колите в сервиза, прочетете малко... Този автомобилен производител не спазва всички догми и утвърдени стандарти и затова провеждат акцията (има видеа в youtube, отнема 3 минути) дори и при зарядните си станции, за да не пречат на клиентите си. Всички останали производители могат само да си водят записки :).

4

Позната история

преди 8 години

Да не стане като с градския електромобил на General Motors EV1, който малко след излизането му през 1996 конфискуваха всички модели и ги разрушиха. От GM твърдят, че прекратили програмата понеже не виждали перспектива в нея. И са прави. Колата беше евтина, почти безплатно вози и сервизирането няма нищо общо с ДВГ т.е. почти за без пари. Излезе и документален филм (Who Killed the Electric Car?) по случая където, говорят как петролни компании оказват натиск върху GM заради колата. Гледайте го!

fallback