Mercedes-Benz C-Class Coupe. Снимка: Mercedes-Benz

7-процентното увеличение при продажбите на Mercedes в САЩ през месец септември изкачи немската компания на първото място, превръщайки я в луксозна марка номер 1 в САЩ. А най-сериозна заслуга за тези резултати имат моделите C-Class и GLK.

Продажбите на Mercedes през месеца достигат 23 156 единици, докато втория в класацията - BMW, записва 21 761 продажби, регистрирайки ръст от 0,1% спрямо септември 2011 година.

На трето място се нарежда японската Lexus. Луксозната марка на Toyota беше на върха на тази класация в продължение на цели 11 години, но през 2011 година отстъпи лидерството на BMW. Проблемите след природните катаклизми в Азия явно вече са зад гърба на японците и те постигнат ръст от внушителните 36% през септември тази година, калкулирайки 20,386 продажби.

Сериозно увеличение се наблюдава и при луксозната марка на Honda - Acura, която постига ръст от 44% със 14 366 продажби. Американската Cadillac постига 12 579 продажби и ръст от 1,3%.

При Audi продажбите за септември достигат 12 302 (+26%), а тези при Porsche - 2,736 (+26%). Infiniti регистрира 9445 продажби (+11%), Lincoln - 6802 (+3.1%), а Jaguar и Land Rover - 4640 (+20%).

За първите 9 месеца на годината Mercedes записва 191 618 продажби (+13%) в САЩ, водейки пред BMW с 5 221 сделки (+4,9%). Третите - Lexus, постигат 170,990 продажби и 26% ръст.

Още автомобилни новини четете в Automedia.bg

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase