Снимка: AutoMedia.bg

За 8 години румънската марка Dacia, която от 2004 година е под шапката на автомобилния гигант Renault-Nissan, пусна на пазара цели 7 модела. Скептично приеманата в началото Dacia бързо се превърна в печеливш коз, като през 2011 година генерира цели 30% от продажбите на автоконцерна - 813 822 единици (22 883 единици през 2004 г).

Шефовете в Renault-Nissan бързо оцениха огромните възможности пред този бранд, влагайки все повече време и средства в него. Така, следвайки логиката на пазара, Dacia представи своя пореден модел - семейното MPV Lodgy.

А логиката е проста - купувачите на семейни коли търсят в своя нов автомобил най-вече просторна кабина, голям багажник, сигурност, надеждност, функционалност и не на последно място - адекватна цена. Именно по този модел е създаден Lodgy, който вече стъпи на пазара и е готов да отхапе голямо парче пазарен дял.

"Новият многофункционален автомобил е предназначен за семейства, които по традиция купуват автомобили втора ръка, но сега имат възможност да закупят нов и практичен автомобил на достъпна цена", заявиха от българското представителство на Dacia по време на премиерата на Lodgy.

Да, и при този модел на Dacia основното е ниската цена - от 19 400 лева с ДДС, но този път румънците не са пропуснали да обърнат сериозно внимание и на дизайна, сигурността, оборудването и комфорта.

Цялото ревю на Dacia Lodgy вижте в Automedia.bg

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase