На изложенията през миналата година в Ню Йорк и Шанхай компанията Mercedes показа концептуалния модел с 3 врати A-class.
В навечерието на автомобилния салон в Женева германският производител официално разкри как ще изглежда следващото поколение на най-малкия си автомобил.
Както се очакваше, новият Mercedes A-class 2013 моделна година ще бъде традиционен хечбек, а не компактен ван, каквата бе предишната версия на машината.
Първоначално автомобилът ще бъде с 5 врати, но на по-късен етап се очаква появата и на версия с 3 врати.
Основни конкуренти на новата A-class трябва да бъдет BMW 1-Series F20, както и следващото поколение на Audi A3, което също предстои да видим в Женева.
Засега автомобилът на Mercedes ще се предлага с 4-цилиндрови, бензинови турбомотори с обем 1.6 литра и мощност 122 и 156 к.с., както и с дизелови агрегати с обем 1.8 л. и мощност 109 и 136 к.с.
Световният дебют на новият Mercedes A-class ще бъде на започващото днес изложение в Женева, където ще станат известни ое технически подробности, както и цените на автомобила.
Още снимки на новия Мерцедес вижте в галерията
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase
Коментари Напиши коментар
27
Анонимен
преди 12 години"При покупка на старо единственото важно нещо е здравината"Tака е, съгласен съм. По същата причина хората си купуват немски автомобили втора ръка. По пътищата е трудно да видиш Тойота, Нисан или Хонда на възраст над 10 години! Интересно защо...
26
20 до 29
преди 12 годиниРаботата е там, че тойота е само статистически по-здрава, и то със съвсем малко. Много по-важно е самият еземпляр стара кола как е експлоатиран, не марката. Трябва да купиш 100 тойоти и 100 германски за да усетиш ползата.Нова кола - каквато ти е кеф, стара кола - каквато й е историята + каквато ти е кеф. Затова Фолксваген скоро ще бъде най-големият производител глобално - защото цял свят мисли като мен, не като теб :)
25
Анонимен
преди 12 годиниМного ясно че ще пиша за това колко били здрави японските коли. При покупка на старо това е единственото важно нещо, всичко друго е бошлаф работа. Ако една кола не е надеждна, тя е като воденичен камък на шията - закопава те все повече, плащаш дребни ремонтчета всяка седмица, докато накрая ти писва и тя кротко си изгнива пред блока. Ето защо надеждността е най-важна в един автомобил.