Снимка: Булфото
fallback

Старата съветска класика в автомобилостроенето – москвичът, се оказва ценно возило. Вярно, само ако става дума за скрап, но поне в това отношение е номер едно.

Дебелата ламарина и изобилието от тежки метални елементи правят соцвозилото най-ценния автомобил за скрап, обяви инж. Петър Мицин, изпълнителен директор на предприятие, оползотворяващо отпадъци от електрониката и автомобилостроенето.

"С годините автомобилите се променят, в тях има все повече пластмасови части, което прави преработването им не толкова печелившо", обясни Мицин, като допълни, че предприятията за преработване на отпадъците и автоморгите дават максимум до 500 лева за един Москвич.

Той поясни, че от 2008 г., по договор със Столичната община колите, изоставени по улиците, се маркират със стикери и се дава срок от три месеца, в който собствениците им трябва да ги отстранят или да ги предадат за скрап.

Ако не извършат това в посочения срок, от предприятията за преработване на отпадъците ги прибират.

Още новини за автомобили четете в AutoMedia.bg

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase

fallback
fallback

Коментари Напиши коментар

134

ХАХ

преди 12 години

Москвича си е много добра кола за времето! Карал съм такъв 25 г никъде не ме е оставял на пътя! Разхода на гориво е напълно нормален сравнен с западни кочини доста по нови от дъртия москвич разхода е 1 1 при еднаква скорост на движение 90 100 км! Не сравнявайте москвича с ферарита, мерцедеси и тн. смешно е !

133

Анонимен

преди 12 години

Висша цел за всеки производител на автомобили е да знае, че собствениците им взимат най-много пари, когато предават автомобила за вторични суровини!

132

Анонимен

преди 12 години

Ало изтрихте ме за доста благопристоен текст! Защо не изтрихте 67, 106, 115, 115? Безпринципни сте, но всичко се плаща!

fallback