Снимка: Bulgaria ON AIR
fallback

Oще по темата
Продължават проблемите с българските превозвачи. Километрични опашки се образуваха както по границите, така и по магистралите. Някои от шофьорите дори са отказали курсове.

От няколко дни заради новите мерки срещу коронавируса, шофьорите трябва да представят декларация за преминаване през КПП в областните градове. При всяко преминаване служителите на МВР ще искат въпросната декларация, която ще остава у тях. Така при всяко преминаване през КПП пътуващият ще трябва да представя нов попълнен документ.

"След като направиха толкова много КПП-та, които проверяват дали няма движение на хора, което да е безцелно, беше добре да се пусне автобусният и тежкотоварният трафик, който да не чака заедно с всички леки автомобили. Все пак тези хора имат определени часове, в които могат да карат и ние не трябва да ги караме да си свършат часовете, докато седят на опашка", каза председателят на българско обединение на шофьорите Христо Радков в предаването "Денят ON AIR.

Той даде пример от днес - камион от Пазарджик до София се прибрал за 5 часа и половина, но не заради катастрофата, която беше станала на АМ "Тракия", а защото е чакал на КПП 4 часа.

"Всички тези проблеми с декларациите не трябва да утежняват бизнеса, който в началото на месеца започна да плаща тол таксата, която се оказа, че за вътрешния превоз е най-тежкото бреме, докато транзитният превоз много по-евтино и леко преминава", каза още той.

По думите му стана ясно, че от бизнеса искат бързи коридори, по които могат да се движат спокойно.

"На магистрала "Люлин" има направен такъв коридор, който се спазва, докато не видиш, че има знак - пътни превозни средства над 12 тона минат отдясно, а другите - отляво. Така се оказваш в тапата. Има липса на знаци, той трябва да бъде сложен поне 500 метра преди препятствието или местото, за което отнася, ако тези знаци са поставени с достатъчна големина и разстояние - няма да има проблеми", каза още той пред Bulgaria ON AIR.

Председателят на Българското обединение на шофьорите допълни, че най-големите опашки на камиони са в България.

"До преди няколко дни имаше огромна опашка, която беше между Австрия и Унгария. големият проблем е , че КПП-та са поставени на неправилни места. Бизнесът страда в момента, според него", категоричен е той.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase

fallback
fallback

Коментари Напиши коментар

6

Анонимен

преди 4 години

На тези КПП та вместо да извършват измерване на температура и дезинфекция на превозно средство, те проверяват служебни бележки и документи, а тези бележки по никакъв начин не удостоверяват, че шофьора е здрав което освен, че забавя не помага по никакъв начин борбата с епидемологичната зараза.При температура над 37 градуса, бърз тест и при положителен резултат карантина, при отрицателен дезинфекция на МПС-то и да продължава.

5

do 4

преди 4 години

кое им е тежко положението ? нали реваха тираджиите, че не сакат се пребират в родината, че не сакат да спат в хотели а в тировете ? Не ги мисли тираджиите ! Те ке се обадят в щаба и ке си сакат бира и цигари защото както винаги всички са им виновни !

4

Скептик

преди 4 години

Тези бързи коридори трябваше да да договорени преди 2 седмици. В момента точно правителството издевателства над цялата икономика. Заливат хората с панически пророчества, а на следващия ден тези хора трябва да са на работното си място и да правят износ или да са на касата в магазина. Ами в най-тежко пчочлопжение са водачите. Нашите си мерят РЕЙТИНГИТЕ.

fallback