Снимка: ЧЕЗ
fallback

За периода януари - юни 2017 г. 36 663 клиенти на "ЧЕЗ Електро България" АД се отказаха от хартиената си месечна фактура за електроенергия. Така предпочелите по-модерния и екологичен електронен вариант на фактура станаха над 350 000, съобщават от дружеството.

Електронната фактура е изключително удобна за клиентите. Те я получават до 24 часа след издаването й и имат достъп до персонален, електронен архив на своите месечни сметки за електроенергия. Електронната фактура гарантира сигурна защита на личните данни, спестява време и дава възможност за лесно и практично контролиране на разходите.

Тя е валиден, електронно подписан, данъчен документ, който е напълно идентичен с хартиената версия, се посочва в съобщението.

Отбелязва се, че електронната фактура е напълно безплатна услуга и може да бъде заявена на корпоративния уебсайт cez.bg, в центровете за обслужване на клиенти, с обаждане на 0700 10 010 или в офисите на Изипей. Необходимо е да се предостави клиентски номер, оторизационен код и имейл адрес.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase

fallback
fallback

Коментари Напиши коментар

5

Анонимен

преди 6 години

Дори не я отварям, когато я получа. Късам я и я хвърлям на мига. Но няма да се откажа, за да си им върви разход. Иначе още някой милион ще отплува към Чехия.

4

Анонимен

преди 6 години

Клиентите на енерго-про никога не са получавали хартиена фактура преди самото плащане. ЧЕЗ много ги глезят тези клиенти.

3

Шопо

преди 6 години

Що да се отказвам ? Навремето тия от ,,Глобул,, обещаваха 2% намаление ,отказах се и НИЩО ! Затова -ДА ПИШАТ !!

fallback