Потребителите подават жалби най-често при проблеми с пътуването и онлайн пазаруването. Това коментира Игнат Арсенов от Европейския потребителски център в България в предаването "Бизнес старт" с Йоанна Николова по Bloomberg TV Bulgaria.
Европейският потребителски център отчита ръст на подадените жалби до 1300 към днешна дата от създаването си през 2008, когато броят им е достигал 60, посочи експертът.
"Нашата цел е доброволно разрешаване на възникнал спор. Ние не можем да налагаме нашето мнение или становище на търговците, както и на потребителите. Ние предоставяме съвети и преговаряме", обясни Арсенов. "Повече от половината случаи за 2015 бяха разрешени успешно", отбеляза още той.
Как да защитим потребителските си права и кои са най-често срещаните нарушения в областта на пътуванията и онлайн пазаруването?
Вижте повече във видеото на Bloomberg TV Bulgaria
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase
Коментари Напиши коментар
2
Плавник
преди 7 годиниНапълно съгласен съм с мнението на Калашников. Защитата е нулева. Единствения начин потребителите да бъдат защитени е държавната агенция КЗП да получи поръчка, че някой монополист/и не слушка/т и трябва да бъдат заведени колективни дела срещу тях. Както беше направено с телекомите. Но де да бяха само те душманите на народа. Със съвети и преговаряне нищо не се постига срещу алчния български търговец.
1
Калашников
преди 7 годиниЗа 26г.се пръкнаха десетки агенции и агенцийки за "защита",които освен,че паразитират върху гърба ни,май друго не правят.Отчитат дейности чрез образуване на преписки.От услутите на две такива "правозищитни" формирования вече съм получавал "защита".