БДЖ регистрира спад на приходите от отдел "Товарни превози" с 23% като в целия сектор има 15% увеличение. Това каза Симеон Ананиев от Асоциацията на българските железопътни компании (АБЖК) в "Бизнес старт" по Bloomberg TV Bulgaria.
Той говори за несполучливите опити за приватизация на сектор "Товарни превози" в държавните железници.
"Този филм го гледаме вече пет години – говори се за приватизация, но накрая само се харчат държавни пари", допълни той.
По думите му държавен превозвач е нужен, но България трябва да гради нова железница, тъй като "сегашния модел е съветски", в който "се назначават партийно приближени, които нямат нищо друго, което да работят".
Вижте повече във видеото на Bloomberg.bg
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase
Коментари Напиши коментар
22
Анонимен
преди 7 годиниА аз виждам,че агонията на американския модел в българската икономика вече я е довел до тотален колапс - икономика вече няма,Територията просъществува засега ,чрез масовото вземане на заеми.Даже и така лелеяните "еврофондове",вече колабират и се пренасочват към така наречените "бежанци" и като данък-рекет на Турция.Това е положението,аборигенчета,ама на овцете нищо не им пука.Засега има малко тревичка.....
21
Анонимен
преди 7 годиниДо Анонимен 19Абе много яко това "съветското", бе. 45 години правено "съветско" за вече кажи-речи 30 години, при яка ЗАПАДнала и презОКЕАНСКА дружеска и безкористна помощ не можем да го премахнем. Махнахме само заетостта, сигурността, образоваността, здравеопазването, напоителните системи, евтиния ток, 3-седмичните почивки на море. Заменихме ги с първо място по cмъртност, рак и кардио-болести, бедност, най-скъп ток и парно, бездуховност, грубост, престъпност... Е, все е нещо...
20
Анонимен
преди 7 годиниКво пак ми пискате бе? Америка виновна а кой ги продава децата на комунистите арееее бегай при ким джонг щото само там са по-*** от нас.