Кандидатите за местна власт направиха всичко по силите си, за да привлекат своите гласоподаватели през отминаващата си 2019 година. За абсурдите в кметската надпревара разказва Даяна Георгива и телевизия Bulgaria ON AIR.
Неслучайно кандидат-кметът Георги Георгиев – Готи избира за своята кампания мотото "Да направим от тиквата тиквеник“ и неслучайно се снима гол на плаката за кампанията.
Георги има и ясно изградена Визия за София - за майките, за децата и за тротинетките. Провокацията го привлича. Затова освен в своите песни, той я използва и в кампанията си.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase
fallback
fallback
fallback
Коментари Напиши коментар
5
И.Б.
преди 3 годиниНима този мъж с тиква в ръка казва истината за себе си? Ако въобще има последователи, съжалявам ги отсега. Нека да продължава с чалгата и преекспонирането си. Ще има кой да му се радва.
4
Пилат Понтийски
преди 4 години25.04.2020 г.Каквато държавата, такива и медиите! Дръжте новината поне до следващите избори, и без това положението ще е същото. И приятно спане в летаргията ...
3
Анонимен_1
преди 4 годиниТова защо го държите още? От 30.12.2019 вече отдавна не е новина. До края на 2020 все някой от *** и поддържащите сайта ще го забележи, има време.