ХУБАВО, НО: 30 000 ГОД.ПРОИЗВОДСТВО ОПРЕДЕЛЯ ПАЗАР КАТО БЪЛГАРИЯ. ОСВЕН ТОВА НЕ СТАВА ЯСНО, КОЙ Е ИНВЕСТИТОРЪТ? ОЧЕВАДЕН ФАКТ Е, ЧЕ СТАРТЪП КОМПАНИЯТА e.GO НЕ Е. НЕ СТАВА ЯСНО СЪЩО, КАКВА ЧАСТ ОТ КОМПОНЕНТИТЕ ЩЕ СЕ ПРОИЗВЕЖДАТ В БЪЛГАРИЯ. ПО-СКОРО ТОВА ПРИЛИЧА НА ЗЛОПОЛУЧЕН ДЖОЙНТ ВЕНЧЪР, В КОЙТО ПРАВИТЕЛСТВОТО ДА ПОТРОШИ ЕДНИ ПАРИ, БЕЗ ДА ОТЧИТАМЕ ДРУГИТЕ ИКОНОМИЧЕСКИ ПАРАМЕТРИ.
Защо ще инвестира държавата толкова много пари вместо т.н инвеститор! Тия крадат пари пред очите ни!
Туй е като его!Иначе казано,не работи!Първо е толкова грозно,че дори българин не би го купил,второ е пак толкова грозно,че едва ли някой друг би го евентуално купил,особенно ако се знае че е прозведено в ловечБГ.Неразумна идиотска история!
Това е още start up компания,която 2019 е обявила несъстоятелност.Не е ясно дали ще оцелее в жестоката конкуренция е Tesla,VE,Audi,Mercedes,Porsche,Reno.Това,че сделката се представя като супер успех на правителството, е повече самохвалство ,типично по български.
Това е несериозно, след 2 години излиза Тесла 2, която два пъти по-голяма от тая сапунерка, с три пъти по голям пробег и на по-ниска цена. Прилича на измама цялата тая работа.
Това всичко е предизборно. След изборите всичко ще си дойде на мястото. Такава кола в БГ ще си купят единици, а като навлезе конкуренцията на евтините китайци, не ги виждам как ще продават и в западната европа.
И докато подписвахме този меморандум, хърватската компания Rimac Automobili сключи сделка с Bugatti от концерна Фолксваген за съвместна компания Бугати Римак за производството на автомобили, в която Римак има участие 55%.
В Ловеч има традиции по въпроса - вече правеха москвичи, ровери, китайски джипове, сега и ел. коли ще правят...,
Дано се развият, но тази кола не е за нашия пазар, много малка и много скъпа, няма как да возиш двете си деца. ЗА България с троен хибрид, безин, газ и батерия на цена от 25-30к лв ще е перфектна с прилично екстри.
Роверът на Желю се провали Стената на Гришата също и тези за 2-3 максимум години ще дадат фира
"Обожавам", да слушам английския на Петков.Не само произношението, но и думите са грешни.Иначе, съществуващите у нас производства, които ще съпътстват завода за електромобили, на кабели и метални части за западни коли, са инвестиции по времето на ГЕРБ.
Това е градска микро кола и едва ли ще бъде подходяща за нашия пазар. При дължина 3.35м тежи 1200кг, две врати мощност към 50квт и пробег 120-150км. Зареждането е около 9-10 ч от обикновен контакт.
В Ловеч ще произвеждаме моделите - e.GO Life 70, e.GO Life Sport, e.GO Life Cross