Какво ревете, Суджука и Ушев Цецо нали ви казаха, че няма картел при търговията на горива!вЕрвайте им, нали затуй сте си ги избрали :)))
Очевидно не си от София. Метрото върши работа за 10-15% от пътуванията. Най-малкото на доста хора им се налага да пътуват с кола до метрото, а на повечето метрото не им върши никаква работа.
Да дойдат да видят цените по бензиностанциите в североизточна България, но в малките градчета!!! В град на не повече от 50 км от Варна, разликата в цената понякога достига 30 стотинки. И това е така от много много години насам! Да дойдат да ги проверят тея дребни риби, държащи бензиностанции в малките населени места!!!
Във влака е евтино ако дадеш някой лев на кондуктора на ръка.Иначе ако пътуват 3-4 човека с някоя малолитражка на газ е в пъти по- евтино от влакове и рейсове.
До ИстинатаНе съм много съгласен. Държавата, в която живея градският транспорт и влаковете са страшно скъпи. По - евтино е с кола..
Аз като разправям че на Марешки ефтеното гориво беше само за да се вмъкне във властта и сега неговоте цени са такива ........ ама нали хората се маниполират лесно и като овце.... На сега Картелчета
Вземете си жилище до офисите и готово. Даже и да с едните работата, то 85% е концентрирано на едни и същи места.
Истината е, че при градско шофиране в София, около половината от разхода на гориво е заради задръстванията, които са следствие на лошата организация на движението и паркирането. В подобните на София градове по света с подобна плътност и брой на населението, задръствания няма, а там колите са повече и изминават повече километри от тези в София. Задръствания има в градовете с 2-3 пъти по-голяма плътност на населението от София и с много по-интензивно автомобилно движение.
Аз съм българче. И 1 лев да е бензина - па че мрънкам, и 5лв. да го направят - па че карам!
Цитат: Според различните статистики българинът пътува повече, в големите градове задръстванията са ежедневие.--Какво значи пътува повече? В ЕС средно около 40% отиват на работа с градски транспорт, а в България 81,8% отиват с градски транспорт на работа. В България средното разстояние ди местоработата е наполовина от средното за ЕС. Това ли е пътува повече? Задръстванията са другото, с което ни манипулират, а те се дължат на изключително лошата организация на движението и паркирането,
Спокойно, с последната поправка на закона, внесена от Ревизоро(като остатат само големите играчи) - гласят цени 3-3,30 лв при сегашните цени на петрола....Но с тези лобистки закони на "любимата" партия и Т..иква- кажете Благодаря!!!
До До5Карам по около 30 000 км на година. Карам по много, защото ми е евтино на газ. Преди, като карах на бензин все се ограничавах, все смятах, а сега не. Ходя до Гърция, Сърбия, Румъния, Хърватска и т.н.на гости на приятели и не мисля за гориво. На бензин колата ми харчеше 7/100, а на газ 8/100. В пари на бензин ми излиза 16 лв на 100, а на газ 8,50 лв. Разлика 7,50 на 100.. На година спестявам над 2000 лв от разликата. За 4 години съм спестил 8 000 лв. Колата е взех за 7 300 лв.нов внос.
До 12 Хохухуху.... Да, ако минаваш 15 километра на ден, може. Ама аз минава по 230 плюс, средно, без неделните дни. При разход от по 7.2 бензин, на сегашната ценак (2.3) , ще ми излиза поне 9900 лева. Ама на газ ми гори по 8 и ми излиза около 4800 лв. На година шеста по 5100, а целия лизинг на колата е 22600 (защото платих 7500 първоначална).Съвет - Не си взимате Дачия.
Пътуваме повече, но и си плащаме: Дизелът и бензинът гонят рекорди!