Принципът за такива пътища е *** - разрешената скорост трябва да е близка до безопасната скорост за пътя. За съжаление в България се прави друго - редовно се слага някакво безумно ниско ограничение и се чудят защо стават повече катастрофи и защо ограничението масово не се спазеа. Например Ботевградско шосе в София - безопасна скорост над 100 км/час, ограничение 50 км/час, което никой не спазва и всички карат с поне 70 км/час. Околовръстното е подобен случай.
Мен лично ме изненадаха на 14.11.2017 - 2 часа през нощта, извънградско, ограничение 60, аз съм със 190. Видях аз в храсталака нещо да се мержелее, намалих до около 110-120, щото помислих че са "роми дето си берат нещо" и ще ми секат пътя. В последния момент разбрах, че са *** куки, дебнещи от храста. Вероятно са ме светнали с 90-100.Сега с удоволствие чакам да ми пратят снимка, че да обжалвам - имам видео. Отдавна не се бях забавлявал така. С дебненето от храсталака нарушават поне 3 закона.
до реалист.По принцип си прав, но има и друга гледна точка.Ограниченията се спазват когато се контролират, а при нас контрола е слаб и ако се направи 120 километра на околовръстното ще имаме движение с 140 и нагоре. Пак става опасно, защото включващите се в движението са много. Това не магистрала, а път с много входове и изходи.
Ограничението на лондонското М5 е 100 мили в час и не съм видял *** клесавци да дебнат нещо,а нещата просто работят. А тук постоянно сме информирани какво прави една ненужна пропита от корупция шуробадженако рушветчийска структура и накрая едно голямо нищо.
До 21 безмозъчниятНа теб трябва да ти сложат персонално ограничение от 5 км/час и да може да шофираш само по черни пътища. Повече от очевидно е, че Цариградско шосе не е за теб.
Да сложат там ограничение от 50 км/час и пак да се чудят защо всички превишават скоростта с много.
Простият въпрос е защо скоростта на Околовръстното е толкова ниска? За да може КАТ по-лесно да си изпълни планът за глобите ли?
Сега им мина сезона на гастарбайтерите, които прехвърчаха там с 120-150 км/час залепени един за друг, за да не се изгубят.
Преди 1989 ограничението на Цариградско шосе беше 100 км/час и то при ония коли произвеждани преди 50 години. Сега 80 км/час и веднага започнаха задръстванията и скороста редовно пада на 30-40 км/час. Друго трябва там -разрешена скорост до 120 км/час, което е безопасна скорост за Цариградско шосе.
Околовръстното трябва да има ограничение не по-малко от 110 км/час в широките участъци. Безопасната скорост там е над 120 км/час, а специалистите по света добре знаят, че когато разрешената скорост се смъкне под безопасната скорост за пътя, катастрофите се увеличават.
Така и не разбрах ЗАЩО махнаха камерата от цариградско шосе. От камери има нужда на Цариградско,моста за летището, цялото околовръстно, пробива гешов(под борис 3) и толкова места, че няма да стигне поста. Слагаш една стационарна. Задкормилините я научават и намаляват, а след нея газ с 140 до следващата преди бояна. Нищо не правят.пп. мотористите не ги лови, защото никой не ги контролира дали не са си обърнали номера или сложили под калника.
Осемлентов прав път, с по четири ленти във всяка посока и ограничение 90 км/час!!! При това май още си седят ограниченията от 40 и 50 км/час при моста, сложени когато там движението беше двупосочно в едното платно. После защо шофьорите карали с подходяща скорост по ремонтираният път, вместо да карат с 40, 50 или 90 км/час.
А на скоростната писта "южна дъга" на околовръстният път ще направи ли някой нещо. Там всеки избива комплекси. Много е трудно да караш със скорост под 110 км дори и да искаш. Ще те отнесат.
Този участък е разнебитен не е предпоставка за висока скорост. Камери трябва по южната дъга и по точно участъците от драгалевци до младост, защото там карат с по 120-40 при 80 разрешено.
Е щом слънцето е казало значи требе. Това е ненормалната държава. Премиера да казва къде да има камери по пътищата. Тогава да стане катаджия.
30-40 км/ч над разрешеното! Камера на Околовръстното ще лови джигитите