Едно време мерцедес под милион километра не влизаше в БГ. Сега и половин трудно изкарват. Но може би ако от нов му се изрежат излишните неща и му се понижат характеристиките, да изкара повече, хи-хи!
До Гроздето - редовно карам нови коли, щото са клиенти в сервиза.Лична нова нямам, щото нямам нито парите нито желанието.Нова си струва да купиш 10 баничарки на Дачия,че с отстъпката ще ти дадат 2 бонус,ама това е ако имаш бизнес и са ти фирмени коли.Виваком и А1 неслучайно залагат на тях.Един клиент с 5ца БМВ на 2год. се прибра на репатрак от Пловдив и що?! Датчик за отворена врата му заКЪСил и като вдигне над 5км/ч колата гасне.Айде мерси-нЕма нужда,който иска и може,нека и совалка да си купи
До 33 нищо подобно. Това че българите нямат пари за ел коли и им харесват дизелите не означава че ще им РАЗРЕШАТ да си ги карат.
Колкото и дълго да живеят им се вижда края... е в белите страни разбира се. Тук в сметището на Европа, в което живеем доста дълго време още ще къдят.Най-не обичам ония... с ремапа и със сменените гърнета еееййй тия като ги видят милиционерите трябва директно да ги дерегистрират със забрана за повторна регистрация.
До Вуйчо Ваньо---Прав си , вуйчо, че старите коли имат по-дълъг живот. Но разхода на гориво на 100 км при новите е много по-нисък. Няма идеален вариант. Днешните коли се правят да издържат 5 години гаранционно и 10 години без ремонт. След това започват разходите, а частите не са евтини. Най-скъпи от популярните марки са частите за Мерцедес, БМВ и Волво. Когато купувате изгодно "на старо" кола от тези марки се пригответе за още толкова пари за части и ремонт. Продавал съм 10 години авточасти.
това всичкото е приказка от 1001 нощи. в реалността, купих нов форд за 20К евро. след 5 години и 1 месец ползване и само 35000 км двигателя дизел спря. всички ремонти и поддръжка в официалния дилър. потърсих в гугъл и само в моята провинция поне 3 други същата година и модел със същата повреда. 4200 евро за "нов" рекондициониран двигател. та така стават нещата при произведени в турция боокклуци. та и скъпи. след година дори на форда на концесионера му изпуши двигателя... поуката: мислете в аванс
Абе истината е, че в средата на 90те проектирането на коли бе поето от счетоводители,а не от инженери.Последните коли бяха W124 при Мерцедес,Е34 за БМВ и Б4 за Ауди.Извращщенията започват при наследниците им съответно W210(очиларката) Е39 за БМВ и А4 и А6 за Ауди. Както казва един приятел "Ако една кола не е със стъклени фарове не ми я хвали". Всичко вече е пластмасов бок лукккк. Загледайте се по магистралата-ми те всички са еднакви, само емблемата им е различна.Който има стара да си я пази.
Трябва да съм луд, че да купя нова кола и да я карам 10 години... На 5-6 години се сменя с нова. Който иска да я кара 200 000 километра.
Навсякъде се спасяват от дизелите... В обявите за автомобили на 20 печки се пада 1 бензинова кола. В пъти е по-ниска и цената за ремонт на бензиновите автомобили. Карал съм 2 години дизел и няма да повторя.
Професионален шофьор съм един най добрите дизелови двигатели са на Краз и Маз няма проблеми и зимата пали .Карал съм и Мерцедес 320 10цилиндров без турбина вече не го произвеждат това беше грешния камион на немците с него навърташ един милион километри без ремонт на двигателя правиш ремонт и пак го караш .Немците спряха производството защото не могат да продават новите Мерцедеси които с новия двигател правят половината километри.
Колко дълго живеят съвременните дизели?