Хубаво де, като е стара руската техника, нали купиха "Кугъри"? Милиони дадоха, къде ръждясват сега?!
До ж 23Да си говорим за статикаСемейството Ми-8 от което директно произлизат още две семейства на амфибиите Ми-14 и на бойните хеликоптери Ми-24/25/35 се произвежда от 1967 година. Само транспортните хеликоптери в горе долу 3 поколения(Ми-8/Ми-17/Ми-171) са произведени в над 17 000 бройки като вертолетите летят от Полюс до Полюс и от морското равнище до Хималаите.Наследник Ми-38 не може да се наложи защото Ми-171 произвеждан със съвременни технологии е относително евтин и доказано надежден
Каракачанов подаде ли оставката ?До кога ще избиват български военни със стара руска техника,вие бихте ли карали Москвич на 30 години ???????????
е умора на материал, или липса на смазка в механизмите. Може да е грешка на техниците, може да е слабост на организацията на профилактичните прегледи за откриване на микро пукнатини
Бил минал ремонт 2016г ... афе братчед такива машини се проверябат 2-ти в годината. Ама мали няма пари, карай може да затриете 2 живота.Скапана държава
Щом нямало да изпълняват сложни управления след 3 нальотни часа за какво въобще са го дигнали в въздуха да лети таз машина след ремонт кат след всеки ремонт на всеки нальотен час трябва да се провери тя докат придобие експлоатационен сертификат,а може повече време с проверки в зависимост за какъв ремонт е отправен и извършен съответно по норми за технически прегледи и заменки на части,детайли,системи,блокове,връзки,още повече че машината е предишен модел и за нея има утвърдени норми инструкции.
по целия свят, ама ПОЧЕСТО с техника, която е стара и не се ремонтира добре поради лиса на средства. ПРОФИЛАКТИКАТА НЕ Е достатъчно подробна , а през пръсти.
А Шкембето няма ли да понесе политическата отговорност.Или в Тикволандия такива неща са непознати.
Моме, едно заглавие не можеш да напишеш правилно! Има опашата лъжа, но няма опашат винт, а "опашен".
В Япония министърът на транспорта си подава оставката ако сумарното годишно закъснение на влаковете надвиши 3минути!!! Колко военни пилоти и колко хеликоптера трябва да загубим, че българският военен министър да подаде оставка?
E, krib, ban, bsk, orajeinite, farma, partiinite vi clubove, petrolni, tutunevi, rozovi, zlatni, zinkovi, bentonitovi, porzelanovi, gipsovi, cementovi, azotni, stroitelni firmi, sodeni, asfaltovi, mramorni, firmite za prodajbi i naem na bg imoti, turisticheskite operatori, plajnite diskoteki, kazinata, igralnite zali na turisticheskata ministarka Angelkova i turisticheskia bransh ot bg ikonomika da vi kupuvat sega eftini reservni chasti i rezevni eftini piloti ot sasednite darjavi...
До Да добавя 7Експерте разбираш ли какви глупости ПЛЕЩИШ???В опашката лагерите на вала на опашния винт не са един и дваМисля че са 6 броя ако е вярна схемата която съм гледалЛагерите се ГРЕСИРАТНе се смазват с маслоако да приеме че лагерът остане без грес датчикът(а те са 2 за стружки и за температура) ще проглушат ушите на екипажаОсвен това всички тези механични системи са проектирани да работят поне 30мин след бойни повреди вкл загуба на маслото в редукторната кутияВажи за всички верто
Като лапате парите да бяхте се замислили да отделите някой лев и за поддръжка на техниката а не само да го пиши във тефтера
Баце да купи москвичи на старо. То си е като малък танк, липсва му само оръдие, а като аварира на първия баир... е, може да върви и с бутане!
Вече никой няма да иска да служи в такава армия. В мирно преходно време след 1989 г. жертвите са повече от балканските войни.
Причината вертолетът да падне - авария на опашния винт