Истината е че традиционните автомобилни производители в арогантността си загубиха много време и сега ТЕСЛА буквално може да ги издуха от пазара. Скоро никой няма да помни имената на ДВГ гигантите на 20 век
Тесла НИКОГА няма да загуби репутацията си знаеш ли защо? Защото я момента държи рекорда за ускорение. Проумяваш ли, УСКОРЕНИЕ, не го държи Ферари или Бугати или друга супер спортна марка, а Тесла.
Те и Стив Джобс така го изритаха от Апъл, обаче гениат си е гений и той съумя да си върне контролния пакет и да спаси компанията, която беше докарана до фалит от акционерите.
Всеки който е платил и стотинка повече, преди или след дъмпинга е в правото си да съди наркомана, иначе той със сигурност ще компенсира с по-високи цени за еврогейците а мамеше шараните как като имало завод в ЕС цените щели да паднат...
Да се изтъпаниш да оценяваш кола по това, че си я загледал отблизо, говори за сериозен дефицит! И понеже няма да разбереш, какъв, ще ти го напиша: Умствен!! Умствен дефицит притежаваш!!
"Собственика" на Тесла - Мъск ПРИТЕЖАВА ЕДВА 13 % ОТ КОМПАНИЯТА... ФАКТ. Той и от Туитър притежава около 9 / ДЕВЕТ / процента... за сега има в Спейс Екс към 47 % . Навсяктде е CEO - Изпълнителен директор и е на този пост по милоста на останалите съсобственици. В момента в който те решат че Мъск е ненужен или не си изпълнява обещанията и "Великия" ще получи шут в гъ** . А е на този пост щото е приказлив, нарцистичен и обича публичните изяви ... за разлика от останалите инвеститори.............
Намаляват цената с 30-50% и пак са на печалба. Същото е и с кашкавала и сиренето в България.
С други думи евтиното руско гориво в Китай създаде прецедента европейски и американски производители да изритат с евтин китайски труд местните производители от пазара. На западняка не можеш му счупи хатъра. Отдавна се знае, че европейци (а напоследък и американци) изкупиха половината заводи в Китай, а евтинджос руското гориво и евтинджос китайска работна ръка ги правят още по-силни и стабилни на пазара.
Електрическите автомобили са удобни за мегаполиси. Многобройни зарядни станции, сравнително кратки маршрути, интензивен трафик, големи търговски центрове. Особено в по-топлия пояс. В Европа има малко подобни условия.
Падне ли САЩ пада и Китай Си Дзи Пин го знае много добре и затова е сдържан в партизанската война с Украйна.
Нека си се карат Китай и САЩ и да ни оставят в Европа да си караме немското. А Мъск евала му. Трябва да имаш големи топки или здрав гръб за да се репчиш на всички техногиганти в света. Не е само за колите, а и другите му бизнеси са с дразнещ маркетинг. Дано не го освиткат.
Най-големите шарани са в Западна Европа, това се знае отдавна, може да им продаваш на каквато цена решиш. Това Мъск го знае много добре. Но и това ще е до някое време...Парите свършват.
Паднаха продажбите на Тесла, и няма друг избор. Намалиха и производството в Китай, защото няма търсене на месния пазар. На практика всичко китайско, което е повече от 15 000 долара е по-хубаво от теслата, и им е слаба конкуренция заради високата цена. Ако не знаете, от около два месеца китаец управлява ЦЯЛАТА Тесла (и в САЩ, и в Китай), лично назначен от Мъск, който загуби интерес за колите, и се занимава основно с космическите творения...
Европа е доминанта, като решат ще насъскат творението си САЩ срещу Чайна, нема да има долари за дръпнатите и проблема е решен :)))
Мъск е за Зеленска енергия ама гадните китайци правят май по-добри и по-евтини коли от неговата
Трудно ще пребори китайците Мъск, а и този негов дъмпинг как изобщо е позволен а и очевидно всеки който купува Тесла извън Китай го подпомага.
Ценова война на Tesla в Китай, колите им с 50% по-евтини от тези в САЩ и Европа