21

ZLOSER

преди 1 година

Истината е че традиционните автомобилни производители в арогантността си загубиха много време и сега ТЕСЛА буквално може да ги издуха от пазара. Скоро никой няма да помни имената на ДВГ гигантите на 20 век

20

Да допълня...

преди 1 година

И качеството е на 50 %.

19

Анонимен

преди 1 година

"Мъск ПРИТЕЖАВА ЕДВА 13 % ОТ КОМПАНИЯТА" - Нищо не са за индивид ...

18

До 15

преди 1 година

Тесла НИКОГА няма да загуби репутацията си знаеш ли защо? Защото я момента държи рекорда за ускорение. Проумяваш ли, УСКОРЕНИЕ, не го държи Ферари или Бугати или друга супер спортна марка, а Тесла.

17

До 17

преди 1 година

Те и Стив Джобс така го изритаха от Апъл, обаче гениат си е гений и той съумя да си върне контролния пакет и да спаси компанията, която беше докарана до фалит от акционерите.

16

Уйо

преди 1 година

Де ги тея коли у нас бря ?!

15

Анонимен

преди 1 година

Всеки който е платил и стотинка повече, преди или след дъмпинга е в правото си да съди наркомана, иначе той със сигурност ще компенсира с по-високи цени за еврогейците а мамеше шараните как като имало завод в ЕС цените щели да паднат...

14

До онова ХАХО-ХИХИ

преди 1 година

Да се изтъпаниш да оценяваш кола по това, че си я загледал отблизо, говори за сериозен дефицит! И понеже няма да разбереш, какъв, ще ти го напиша: Умствен!! Умствен дефицит притежаваш!!

13

Мухаха

преди 1 година

"Собственика" на Тесла - Мъск ПРИТЕЖАВА ЕДВА 13 % ОТ КОМПАНИЯТА... ФАКТ. Той и от Туитър притежава около 9 / ДЕВЕТ / процента... за сега има в Спейс Екс към 47 % . Навсяктде е CEO - Изпълнителен директор и е на този пост по милоста на останалите съсобственици. В момента в който те решат че Мъск е ненужен или не си изпълнява обещанията и "Великия" ще получи шут в гъ** . А е на този пост щото е приказлив, нарцистичен и обича публичните изяви ... за разлика от останалите инвеститори.............

12

Анонимен

преди 1 година

Намаляват цената с 30-50% и пак са на печалба. Същото е и с кашкавала и сиренето в България.

11

Анонимен

преди 1 година

С други думи евтиното руско гориво в Китай създаде прецедента европейски и американски производители да изритат с евтин китайски труд местните производители от пазара. На западняка не можеш му счупи хатъра. Отдавна се знае, че европейци (а напоследък и американци) изкупиха половината заводи в Китай, а евтинджос руското гориво и евтинджос китайска работна ръка ги правят още по-силни и стабилни на пазара.

10

Анонимен

преди 1 година

Електрическите автомобили са удобни за мегаполиси. Многобройни зарядни станции, сравнително кратки маршрути, интензивен трафик, големи търговски центрове. Особено в по-топлия пояс. В Европа има малко подобни условия.

9

Анонимен

преди 1 година

Падне ли САЩ пада и Китай Си Дзи Пин го знае много добре и затова е сдържан в партизанската война с Украйна.

8

Анонимен

преди 1 година

Нека си се карат Китай и САЩ и да ни оставят в Европа да си караме немското. А Мъск евала му. Трябва да имаш големи топки или здрав гръб за да се репчиш на всички техногиганти в света. Не е само за колите, а и другите му бизнеси са с дразнещ маркетинг. Дано не го освиткат.

7

Анонимен

преди 1 година

Най-големите шарани са в Западна Европа, това се знае отдавна, може да им продаваш на каквато цена решиш. Това Мъск го знае много добре. Но и това ще е до някое време...Парите свършват.

6

Реално

преди 1 година

Паднаха продажбите на Тесла, и няма друг избор. Намалиха и производството в Китай, защото няма търсене на месния пазар. На практика всичко китайско, което е повече от 15 000 долара е по-хубаво от теслата, и им е слаба конкуренция заради високата цена. Ако не знаете, от около два месеца китаец управлява ЦЯЛАТА Тесла (и в САЩ, и в Китай), лично назначен от Мъск, който загуби интерес за колите, и се занимава основно с космическите творения...

5

Мушкат Стоянчов

преди 1 година

ИлАн ги оца всинца ,няма лабаво!

4

Анонимен

преди 1 година

Европа е доминанта, като решат ще насъскат творението си САЩ срещу Чайна, нема да има долари за дръпнатите и проблема е решен :)))

3

Путин е виновен

преди 1 година

Мъск е за Зеленска енергия ама гадните китайци правят май по-добри и по-евтини коли от неговата

2

Анонимен

преди 1 година

Трудно ще пребори китайците Мъск, а и този негов дъмпинг как изобщо е позволен а и очевидно всеки който купува Тесла извън Китай го подпомага.