баба знае едно си бае сега откраднати очи е филма така ч1е пазете се баба ви е алчна пак и пла6та добре
Аз също карах нова кола, вЕрвай, ми, в България хич не ти излиза евтино. Каско-то, лизингът и данъците (20 годишен таралясник, който пуши и дрънчи плаща символичен данък, а аз - няколко стотин лева) убиват всякакво желание да караш нова кола.
Дизеларка, купена на 2 години и 67 000км. И даже не е немска. В момента е на 14 години и 425 000км, без ремонти по двигателя. Само окачване, окачване, окачване. . .
Пълни глупости ... кой дизелов двигател не може да изкара 250 000 км без основен ремонт?!? Какво разбира автора под основен ремонт, смяна на ангренаж??Как средния живот ще е 300 000км :) Знаете ли какво значи изобщо средна стойност :) ко това е така 20% от всички дизели трябва да умират още на 150 000 км, т.е. грубо 3-4 години, то повечето от тях са още в гаранция, която трябва да се покрие от производителя ... Както казах, пълни глупости! Виж ако се броят само навъртяните км в бг по може :))
Моята кола е на около 5 години, купена е като нова и в момента е на 110 000 километра. Мисля да я продам, като наближи 10 години, а дотогава сигурно ще е около 200 000. Не съм нито бакшиш, нито фирма. Ако не ми вярваш - огледай се по сайтовете за стари коли - много рядко има оферти за 5 годишни коли, които да са под 80-90 000 километра и цената е доста по-висока.
Вижте броя на дизелови и бензинови коли по автокъщите от една марка и модел и ще ви стане ясно кои са повече за продаване(оттърване)...
моят племенник търкаля един "Мерседес 190Д",дизел,на 37 години..Не е пипано по него нищо,освен спирачки,..един ремък май беше сменял,а,и подгряващите свещи май беха сменени..и некоя и друга щанга.....А ръжда по купето вече се е появила на две места,но тя е с размер на пет стотинки..Бил съм с него и като спре някъде, винаги се намирват поне двама да дойдат да го питата:..-"Госине,продава ли са тоя Мерседес?"..
Ха-ха-ха. Кой човек ще си купи нова кола и ще я кара 200 000 километра? Само бакшиши и фирмени коли въртят по толкова километри.
Всички стари дизели са вечни, както и новите - тук и търговците и клиентите са на едно мнение.
Най-добрите звена на всеки производител са тези, които проектират живота на частите. И тъй като обикновено това съвпада с (а често и предшества) края на гаранцията, клиентът получава скъп, но за сметка на това некачествен продукт - световна тенденция. Даже тези, които преди се славеха с качество, вече продават ***....
Подкрепям коментар едно , но и любезно го моля, да ни обясни коя марка коли предпочита. Ферари ли Ламбо или е по-консервативен и се спира на мерцедеси и бмв-та. Ние благородно ще му завиждаме и ще караме 20 годишни дизелаци.
Много слабо ме вълнува колко живеят. На всеки 2-3 години сменям автомобила със следващия модел. До момента сервиз не съм посещавал за друго, освен обслужване. Излиза доста евтино да имаш нова кола, вЕрвайте ми.
Колко дълго живеят съвременните дизели?