12

Ха ха

преди 9 месеца

Айде още - 6милярда лева излетяхаКой твьрди, че бьлгарина е беден

11

Бай Хасан

преди 9 месеца

Павети не се редят така от долу основата пак е Българска работа 12 сънтима трябва да има подложен едър камак а после с 4 сънтима трошляк ситен като малки бобчета до година пак ремонти на всяка основа се трамбовка с машина в Германия с реди точно по тази технология

10

Анонимен

преди 9 месеца

треа целия площад на фейла да се асфалтира барабар с тея оли го френи в парламента и държавата да започне начисто. иначе винаги има възможноста да продължим просто да съществуваме и да лежим на стари лаври и да бъдем няй големите де би ли в света на които им харесвав да не правят нещата както трябва и да оставят едни хора които не минават за хора да ги управляват.

9

Бацунгата

преди 9 месеца

Павета и гумен чук е като уплътняване на космическа совалка със силикон. Трябва метален чук и know how което все по-малко хора имат. Но, нали офертата се приема по най-ниска цена и няма значение останалото...

8

Smurf

преди 9 месеца

Металните профили дето ги слагат просто избиват рибата

7

Анонимен

преди 9 месеца

Демек, до всеки работник - чиновник, който да го следи изкъсо..

6

Анонимен

преди 10 месеца

По важно няма, ограбен бюджет, мутри лички , Трифонов и четвъртък на недоволни

5

Помня че

преди 10 месеца

старите жълти павета бяха от жълт гранит,и отидоха за настилки на частните вили,резиденции и палати на бившата БКП номенклатура,бяха изгребани направо със фандрома тогава.На никой не му потърсиха сметка за престъпление.А днес поставят нови павета от боядисан жълт цемент,които я изкарат 10-20 години,я не.Но определено народа ще ги плати,за да мога натодните избраници да ходят да коват закони за тях си,и да си взимат тлъстите заплати.От това държава не става веке.Закривай!

4

Василев

преди 10 месеца

Измислил съм нова технология за редене и пренареждане на павета!Едно паве под голямата герберска крадлива глава и едно паве отгоре , и нещата се оправят с гаранция!Агент Гари Бишъп!ЦРУ!!!

3

сигурно

преди 10 месеца

Едно паве за ремонт излиза вече сто лева !!

2

Анонимен

преди 10 месеца

Още по снимката се вижда колко калпави са и инженерите и изпълнителите. НИКЪДЕ павета не са се редели в права редичка. Това е неустойчива конструкция. Трябва да се редят под ъгъл, със засичане, за да не мърдат. И кохато са строели къщи, е имало подпорни стени НАПРЕЧНО. в някои страни даже се оставят незамазани, както е в Германия. Правата линия и правият ъгъл са неустойчиви!!!!И напълно неестествени. в природата няма права линия.

1

Анонимен

преди 10 месеца

Интересен парадокс. Трейс изпълняват и доста обекти по чужбина включително и магистрални участъци. Справят се перфектно. У нас проблема е политическата въхрушка окупирала столична община и държавната администрация, много яко смучат корупционни бонуси и не остава за свестно изпълнение. И не, не са само от ГЕРБ. Демократите в София също имат силно участие в тези схеми.