15

5ьо

преди 2 години

До дддДокато някой не започне да носи персонална отговорност за конкретните пътни проблеми, все така ще бъде. Режат се лента след лента, а материалите са със съмнително качество, поддръжката куца... бил съм и в страни от Третия свят, но толкова зле поддържана инфраструктура рядко се вижда. Не съм черноглед, а обективен. Културата на шофира също не е на ниво -- липсва контрол, липсват и информационни кампании за по-колегиално и толерантно шофиране!

14

Анонимен

преди 2 години

до ДДД ; Не обвинявай шофьора ! Неграмотно , дори престъпно небрежно направената магистрала (магистрали) е основната причина за трагичния инцидент , според мен ! Тези шофьори , които са свикнали с това недоразумение (меко казано) се ориентират и прескачат отбивката , но всеки незапознат с обстановката и стриктен шофьор при дясно движение ще се стреми към крайната дясна лента , особено при ограничена видимост , както и било в случая ! Магистрала - убиец , правена от престъпно-неграмотни !

13

Петър

преди 2 години

Експерт Пиронков асеновградски бандит.как ще има просперитет в България като такива като Пиронков ги водят за експерти. Той е по-нагъл и от Божков. Колко бизнесмени е завлякъл.На колко превозвачи разказа играта.

12

Анонимен

преди 2 години

Шофьорските Курсове за нищо не стават , освен Бизнес друго няма

11

Анонимен

преди 2 години

А защо няма оставка на ресорния министър?!

10

ддд

преди 2 години

Съгласен съм, че пътищата ни в по голямата си част са с много лоша маркировка и обозначения, особено за тъмно. Но да не забравяме и че става въпрос за професионален водач вероятно със милиони навъртяни километри по всякакви пътища. Не би трябвало точно той така лесно да се обърка заради тази отбивка. Иначе е крайно време някой да се заеме сериозно с безопасността у нас

9

ДДРОнег

преди 2 години

Съгласен съм , дори може и процентът да е по-висок ! ___А как практически да се подготвим за тежки ситуации ?!

8

прав е ...

преди 2 години

За 32г., КОЛКО СА ПРОДАДЕНИТЕ КНИЖКИ ЗА ШОФЬОРИ .... В БЪЛГАРИЯ ???Това не влиза ли в подготовката , да не говорим за скапаните ''бараки'' по пътищата , и всичкото е за да се ИЗМАМИ КАТ !

7

dakotabg

преди 2 години

Боже,и този,ли!!!

6

Анонимен

преди 2 години

колко от всичките специалисти са подготвени за такива ситуации? Отделно може ли да ми дефинират какво е тежка ситуация? Мокър път? Тъмно? Стига глупости, това са нормани условия. Ако някой не може да кара тогава, значи прсото не му е мястото зад волана. Не че не може да е виновен водача, но така най-лесно се измиват ръце. Следащото дежурно е несъобразена скорост..

5

питане !

преди 2 години

Къде е ''тоя'' който режеше ЛЕНТА СЛЕД ЛЕНТА ?

4

Алекс

преди 2 години

Автобусът е бързал да догони останалите три ,влязъл е с висока скорост в завоя и се е ударил в мантинелата.Вината е на шофьора.

3

Анонимен

преди 2 години

Васил Пиронков,асеновградски дерибей,завлякъл хиляди работници,който заедно с пазарджишкия *** Батаклиев,унищожиха тролейбусният танспорт на Пловдив,за да могат да вземат неговите линий с техните дърти автобуси,седнал да ми говори за контрол и подготовка!!!!!Как не ви е срам бе,как имате очи да се показвате и да поучавате хората!!***!

2

Анонимен

преди 2 години

Много е занижено нивото на шофьорския курс и повечето са с купени книжки, от там тръгва проблема.

1

Анонимен

преди 2 години

Разтурянето на сто хилядната банда щатни потомствени шуробадженакорушветчийски лапачи и в частност отдел КАТеричоци,е добро начало. До седмица след разформироването им ще се забележи спад на всякакъв вид престъпления.