23

възмутен

преди 6 години

Тези съвети трябва да се дават и на тези които си купуват шофьорски книжки, защото те освен че не знаят правилника не могат и да карат. Затова се увеличават ПТП. За да се намалят произшествията трябва в училищата да се изучава задължително Закон за движение по пътищата, както и кормуване. Тогава всички неграмотни ще се стремят да учат.

22

Аз

преди 6 години

Интересно как да натисна съединителя като аз нямам такъв - автоматик е колата.......😀

21

Девил

преди 6 години

Аз винаги минавам с пълна газ (най-вече през локвите - с тайна надежда да окъпя някой заблуден пешеходец). А иначе си карам с летните - има живот още в тях (в крайна сметка са практически нови - купувани се преди по-малко от 10 години). Като се изхабят съвсем, ще зема некви втора ръка - да не съм будала да давам по 150 лв. за гума?!

20

Бобчо

преди 6 години

До Trolland DumpСъдейки по коментарите ти, за теб най-подходящо е да управляваш каруца. Не за друго, а защото по писанките ти по-долу стигам до заключението, че конят дърпащ каруцата ти ще е несравнимо по-отговорен на пътя от теб в екстремна ситуация.

19

asd

преди 6 години

Първо си вземете кола с ABS и ESP. После задължително всичко останало.

18

Толерастия

преди 6 години

До 18ESP работи дори ако колата е на свободна, дори с изгасен двигател, стига да е на контакт. Вземи се образовай малко преди да пишеш глупостите, дето си чул от кварталния майстор...

17

Trolland Dump

преди 6 години

Сега по-сериозно. С хубави гуми рядко се изпада в аквапланинг, да не кажа - трябва нарочно да се мъчиш. Или поне при мен, съдейки по 4-5 метровите фонтани, които вдигам от локвите и не съм в аквапланинг.Да стъпиш обаче на мокър път, с нападали листа - лошо. И реакцията трябва да е точно таква(за коли със ESP) - леко ускоряване и високи обороти, за да дадете на електронното стабилизиране шанс да работи поне малко. Без газ или не на скорост - оставате само на ABS, което е "бай бай количке".

16

Trolland Dump

преди 6 години

Реакция на съветите от потребител на кола(320 коня), с нови гуми(на 6 месеца) - Conti Premium Contact 6 XL FR Y:5. Ако се появи аквапланинг, останете спокойни, натиснете съединителя и дръжте волана стабиленПърво, аз не съм се притеснил. Второ - натискането на съединителя е груба грешка. Правилната реакция е свалянето да кажем от 6-та на 4та, съпроводено с умерено натискане на *** за газ. Така давам на двата си бордови компютъра реален шанс да ме стабилизират. Иначе съм в полето.

15

Trolland Dump

преди 6 години

Реакция на съветите от потребител на кола(320 коня), с нови гуми(на 6 месеца) - Conti Premium Contact 6 XL FR Y:1. Намалете скоростта на движение - Ако карам над 200, да, до около 170. Чистачките не смогват при 180+.2. Не шофирайте в коловозите с вода, където рискът от аквапланинг е най-висок - Че там е най-забавно. Аз защо съм излязъл да карам в дъжда?!?4. Проверете налягането на гумите - Имам си система, която го проверява вместо мен и ми казва, ако има проблем.(продължава...)

14

Анонимен

преди 6 години

Не коментирам гумите, защото аз съм влизал в такъв ефект, т.е. не съм си съобразил скоростта сцеплението на гумите. По важно е да изчезнеш читав и без щети .А много хора се панират при тази ситуация и става беля.Затова съвета че губите трябва да следва посоката на пътя го намирам за много полезно и правилно и важно.

13

Анонимен

преди 6 години

2015 пуснаха на пазара, всесезонни гуми с маркировка за зимни, на реномирана марка. Реших да екпериментирам с тях, въпреки безценните съветите на беззъбите експерти по гумаджийниците, каращи тридесет годишни коли,с двадесет годишни гуми. Първа година брутално добро поведение при всякакви условия, на втората година се поизносиха и това се усети, откъм проходимост на дълбок сняг, на сухо, дъжд и киша си бяха добре. Сега след пет сезона и близо 100000 километра, пак ще си купя такива.

12

аз

преди 6 години

До Край, на баба ми дърчилото. Когато застудее и температурите паднат под 10 градуса, лампата на стабилизиращата система мига на всяко потегляне. В момента в който сложа зимните и това спира. Защо ли?

11

Край

преди 6 години

Българчето така и не разбра за 30г. как го работят като му продават му гуми ЗА СНЯГ а реално 90% от вас карат върху сняг не повече от 5-6 дена в годината. Т. Наречените зимни гуми са по добри от всесезонните САМО на сняг. И са доста по-зле на мокро и на сухо. И при -10 летната гума е по-добра от зимната - и спира и тегли повече. Най-лошото е летня гума на сняг. Всесезонната ви дава достатачна сигурност при всички условия в България.

10

аз

преди 6 години

Алоооу ИкспертитИ, вие виждали ли сте зимни гуми? Какъв аквапланинг бълнувате при каналите на зимните гуми? Откъде дойде идеята за дълбоки канали при летнитИ срещу аквапланинг?

9

Са

преди 6 години

Абе истината е една-при дъжд,куцо,кьораво,сакато и...жените се качват по колите!А за гумите-бедни сме за хубави гуми и караме евтину!

8

нъл тъй

преди 6 години

Най-вече с навити крачоли.

7

Край

преди 6 години

Всесезонните гуми се сменят на 2-3 години защото се ИЗНОСВАТ. А вие карате зимни гуми на по 7-8 години щото още имат грайфер ама те са доста по-твърди от мойте 2г. всесезонни. И не ми разправяйте че ги хвърляте с грайфер щото лъжете.

6

Щирлиц

преди 6 години

Всесезонни гуми,добре измръзнали през зимата, и хубаво опечени през летните жеги.Приятно каране следващата зима,господа експерти.

5

Край

преди 6 години

От години разправям че с всесезонни гуми сте по рядко в опасност отколкото със зимни. Цяла есен и пролет че и зимата карате най-често на вода и по-рядко на сняг. Зимните гуми са по-зле от всесезонните на сухо и на ВОДА.

4

МaйМyнaтa

преди 6 години

А случайно, Мати мори срещал ли се е с аквапланинг?! Аз лично не вярвам