Герберастките крадльовци пак са се нагушили с комисионни. Защо са избрали най-скъпите трамваи. Няма логика.
Световният опит казва, че всички линии на метрото трябва да са с дублиращ надземен обществен транспорт, но в София са едни умници, начело с Фандъкова и махнаха трамвайни и автобусни линии. Разбираемо е како прави Фандъкова - постепенно премахва надземният градски транспорт, за да освободи място за колите на мутрите. Премахването става по два начина - като разрежда превозните средства до такава степен, че хората масово спират да пътуват по дадена линия и второто - като закрива линии или ги мести
"Новите мотриси ще се движат по линия 5 от "Княжево" до Съдебната палата"Така де, щях да се учудя да ги пуснат по натоварени линии като 18,3,4,6 и т.н.
ГЕРБ - едно хубаво заведение ще има в София и ще го махнете - оставете Маймунарника, оправете истинските проблеми - най-големите мутри се оказахте от всички!
До До 72 vladyМай не знаете, че под този стръмен участък вече има метро? И че трябва да си особено "ентеуеганден" да запазиш трамвая по това екстремно и дублирано вече трасе?Поздравления за ентеуегенднозтта, другарю!
...че тук се подвизават хора, които са напълно уверени,че българските трамваи, произвеждани в т.н. Трамваен завод са били напълно равностойни на добрите световни аналози е поредното доказателство, че за да си комунист е нужна тежка мозъчна увреда...
До РалиБихте ли привели доказателство, че този тип трамвай може да бъде купен за 500 000?Благодаря предварително за усилието да ни осведомите!
Абе какви са тия 40 милиона?? Тя нормални ли са. Със С класи да ни возят ще е по евтино. Но трамвай същата марка е 500,000 лева... къде са останалите 35 милиона?? Кажете!!
Трамваят беше премахнат 2009г. T6A2 бяха закупени много преди това след няколко тежки аварии на БГ дараци. За цялата си история трамвайният завод не успя да създаде нормален трамвай - всички са с много примитивна конструкция, куп конструктивни недостатъци и недомислици.
Фандъкова разреши по друг начин проблема със стръмният участък - махна трамвая, за да не се изложат закупените от нея дараци. То Фандъкова махна и други трамвайни и автобусни линии и сега заради "оптимизациите" на Фандъкова, на много места има проблеми през зимата, а като се случи авария в метрото, само гледай сеир.
T6A2 са поръчани след няколко тежки аварии с БГ дараци на стръмния участък между Хемус и Баучер по Черни Връх, тъй като имат надеждна спирачна система, защита срещу боксуване, по-голямо сцепно тегло и по-добро управление.
Май нещо ни подлъгваш.След 1989-та наистина се внасят 37 броя чешки Т6Б5, но те са за по-широките линии на линия 21 и 22, които са построени малко преди това.40 броя чешки Т6А2 се внасят чак през 1990-1991 година, за да се спре производството на Трамвайният завод и да започнат далаверите със закупуването на трамваите.
До АнонименБългарските трамваи бяха безнадеждно остарели дори в сравнение с чешките като конструкция на талигите, спирачната система, системата за управление и т.н. Неслучайно в последните години на тоталитарния режим се закупиха T6A2 и T6B5.
5 и 7 са линии с голям пътникопоток, трасета в прилично състояние и минимум особено проблемни участъци и затова по тях се движат нови трамваи. Примерно 8 и 10 имат разбито трасе по Стамболийски, 3, 4 и 18 по Каменоделска, 11 и 12 към Илиянци и за да се пускат нови трамваи трябват качествени основни ремонти на посочените участъци.
Не съм запознат затова питам:ако един трамвай струва 3.5 милиона и вози макс 200 човека и приемем че линия 5 е най-най натоварена, то кога ще се избие тази инвестиция?
До 68 : Е как няма как само да се краде? Ела да видиш пътя до вилната зона в която имам къща. Ходихме при кмета да питаме защо плащаме данъци, а път няма? Той ни обясни, че път има... Направен е през 2008 година със съдействието на стария кмет на общината, със съдействието на правителството, разбира се с европейски пари. Демек път 3км само на хартия - крадене без нищо за нас....По-добре да бяха го направили и да бяха откраднали няколко милиона, но ние щяхме да имаме път до вилната зона!
Обновление: София заделя 46 млн. лева за 13 нови трамвая