87

Анонимен

преди 6 години

Герберастките крадльовци пак са се нагушили с комисионни. Защо са избрали най-скъпите трамваи. Няма логика.

86

Как е по света?

преди 6 години

Световният опит казва, че всички линии на метрото трябва да са с дублиращ надземен обществен транспорт, но в София са едни умници, начело с Фандъкова и махнаха трамвайни и автобусни линии. Разбираемо е како прави Фандъкова - постепенно премахва надземният градски транспорт, за да освободи място за колите на мутрите. Премахването става по два начина - като разрежда превозните средства до такава степен, че хората масово спират да пътуват по дадена линия и второто - като закрива линии или ги мести

85

дедо Йов

преди 6 години

"Новите мотриси ще се движат по линия 5 от "Княжево" до Съдебната палата"Така де, щях да се учудя да ги пуснат по натоварени линии като 18,3,4,6 и т.н.

84

Анонимен

преди 6 години

ГЕРБ - едно хубаво заведение ще има в София и ще го махнете - оставете Маймунарника, оправете истинските проблеми - най-големите мутри се оказахте от всички!

83

Анонимен

преди 6 години

До До 72 vladyМай не знаете, че под този стръмен участък вече има метро? И че трябва да си особено "ентеуеганден" да запазиш трамвая по това екстремно и дублирано вече трасе?Поздравления за ентеуегенднозтта, другарю!

82

Фактът..

преди 6 години

...че тук се подвизават хора, които са напълно уверени,че българските трамваи, произвеждани в т.н. Трамваен завод са били напълно равностойни на добрите световни аналози е поредното доказателство, че за да си комунист е нужна тежка мозъчна увреда...

81

Анонимен

преди 6 години

До РалиБихте ли привели доказателство, че този тип трамвай може да бъде купен за 500 000?Благодаря предварително за усилието да ни осведомите!

80

Рали

преди 6 години

Абе какви са тия 40 милиона?? Тя нормални ли са. Със С класи да ни возят ще е по евтино. Но трамвай същата марка е 500,000 лева... къде са останалите 35 милиона?? Кажете!!

79

Анонимен

преди 6 години

Усмихнатото лице на корупцията - Фандъка ! Гарантирано от Герп!

78

Анонимен

преди 6 години

До Анонимен65 Пример днес, ГЕРБ- БКП !!!Бездарни *** .

77

Otrovata

преди 6 години

Хората вече хайпер луп ще пуснат ние още с парните трамваи...

76

vlady

преди 6 години

Трамваят беше премахнат 2009г. T6A2 бяха закупени много преди това след няколко тежки аварии на БГ дараци. За цялата си история трамвайният завод не успя да създаде нормален трамвай - всички са с много примитивна конструкция, куп конструктивни недостатъци и недомислици.

75

До 72 vlady

преди 6 години

Фандъкова разреши по друг начин проблема със стръмният участък - махна трамвая, за да не се изложат закупените от нея дараци. То Фандъкова махна и други трамвайни и автобусни линии и сега заради "оптимизациите" на Фандъкова, на много места има проблеми през зимата, а като се случи авария в метрото, само гледай сеир.

74

vlady

преди 6 години

T6A2 са поръчани след няколко тежки аварии с БГ дараци на стръмния участък между Хемус и Баучер по Черни Връх, тъй като имат надеждна спирачна система, защита срещу боксуване, по-голямо сцепно тегло и по-добро управление.

73

От 77

преди 6 години

Поправка - през 1989-та се внасят 37 Т6В5, а не след 1989-та, както съм написал.

72

До vlady

преди 6 години

Май нещо ни подлъгваш.След 1989-та наистина се внасят 37 броя чешки Т6Б5, но те са за по-широките линии на линия 21 и 22, които са построени малко преди това.40 броя чешки Т6А2 се внасят чак през 1990-1991 година, за да се спре производството на Трамвайният завод и да започнат далаверите със закупуването на трамваите.

71

vlady

преди 6 години

До АнонименБългарските трамваи бяха безнадеждно остарели дори в сравнение с чешките като конструкция на талигите, спирачната система, системата за управление и т.н. Неслучайно в последните години на тоталитарния режим се закупиха T6A2 и T6B5.

70

Анонимен

преди 6 години

5 и 7 са линии с голям пътникопоток, трасета в прилично състояние и минимум особено проблемни участъци и затова по тях се движат нови трамваи. Примерно 8 и 10 имат разбито трасе по Стамболийски, 3, 4 и 18 по Каменоделска, 11 и 12 към Илиянци и за да се пускат нови трамваи трябват качествени основни ремонти на посочените участъци.

69

Анонимен

преди 6 години

Не съм запознат затова питам:ако един трамвай струва 3.5 милиона и вози макс 200 човека и приемем че линия 5 е най-най натоварена, то кога ще се избие тази инвестиция?

68

Мирослав

преди 6 години

До 68 : Е как няма как само да се краде? Ела да видиш пътя до вилната зона в която имам къща. Ходихме при кмета да питаме защо плащаме данъци, а път няма? Той ни обясни, че път има... Направен е през 2008 година със съдействието на стария кмет на общината, със съдействието на правителството, разбира се с европейски пари. Демек път 3км само на хартия - крадене без нищо за нас....По-добре да бяха го направили и да бяха откраднали няколко милиона, но ние щяхме да имаме път до вилната зона!