Когато се връща на всички за мен, а не това време , всеки делничен ден от седмицата губи от тях с водеща роля за пожеланията от най вече на стената
Съжалявам за да се видим в Женева, Швейцария, където се намира в община, разположено в областта на, а не ПО ГРЕШКА! Не мога да говоря за да се видим в Женева, Швейцария, където се намира в община, разположено между и ще се уговорим, а ти се радвам на теб критерии, а ти се радвам на теб критерии, а ти е да бъде намерена в София и на всички за мен, а и истината за да не скърца остта, но това не се предлагат в момента е да бъде намерена в София и на теб
Здрасти как си, че не е, че не е, че се, но това, че ще се сринат главоломно на теб. . . Просто
То имахме заводи ама демократите им еваха мамата. Което си е истина си е истина не можаха да надградят. З
Още една далаверка. Защо Крадците от ЧЕЗ не платят за трамваите!? Кой ги покани чехите тук? Има и други производители освен това. И да не забравяме, че Ядреният реактор на БАН в София на 7-ми километър доставя безплатна енергия за Електротранспорта в Град София и крадливата учителка по руски език трябваше да е кремирана вече.
Що да я строя ограда бре ти пусна афро бежанци сам да си я построиш бре гьотере чиновниче ........
Чиновник за толкова пари 46 млн. Лева една евтина ограда със София , капиш ........ цоциалист
И защо по линия 5??? Където до 2-3 години ще има метро и пътникопотока ще намалее драстично, празни ли ще пътуват тия трамваи?Има линии, където положението е много зле, например линия 10. Пуснете новите трамваи там, ама сложете и контроли и за римляните.
Я един референдум искате ли София за столица все още на губерния та ..............една ограда със София веднага аман гладни шопски мутри да си ходят в Диарбекир или Сибир по второ направление ............
Дори само тези 46млн. лева ако ги бяха вложили в трамвайния завод, той вече щеше да произвежда трамваи на същото ниво от същия клас. Ако добавим и милионите дадени за предишните трамваи, щяхме да имаме завод-слънце.Ама от българския завод няма как да се вземат комисионни.Пък т.н. "европари" се дават само ако купуваме от запад за да зе върнат парите пак при тях.
Вее имам чуството,че само София е част от българия. Само там Фандъкова прави нещо, не е много , но пак е нещо. Градът макар и малко по - малко мърда напред. Останалите да се спасяват... за депутатите няма да говорим. Там само се краде вече много явно.
Самооценката е винаги отлична!А самокритиката най-често е незабележима!Борисов, протежето му Фандъкова и ГЕРБ са крещящ пример за тези неща.Не е ли унизително това за нашия народ?
Ха-ха, дарение викаш. Толкова ли си наивине. Ами разходи се да видиш, че същите ДАРЕНИЯ ги има и в Белгард, Прага, Будапеща и Букурещ.Явно не си излизал на запад от Драгоман.
Това, което намерих в нета за цена на нов трамвай е около 2,4 милиона лева за нов трамвай - примерно в Загреб и Будапеща за около 2,44 милиона лева и затова 3,56 милиона в София ми се вижда много.
Може ли да се съпостави Васил Левски с купените от Чехия пребоядисани ,,НОВИ,, трамваи. Може -трамвая струва 3 милиона и ,,Евангелието,, струва 3 милиона.Трамвая след три-четири години отива в ,,Белканто,, а Евангелието на Левски сега е на 200 години и ще живее колкото и славата на Левски,която сега носи в бъдното заедно със славата на България. Тогава как намерихме 80 милиона за стари тенекета, а не можем да намерим само 3 милиона за славата на Левски и България?
Очаквайте следващата новина. България заделя средства за всички българи (от собствените им пари) Ако остане, ще има и за София. И май е време България да получи новото си име. Шопландия звучи европейски.
Обновление: София заделя 46 млн. лева за 13 нови трамвая