Никой не е обещавал колите Тесла да са за бедняци!Това са новаторски коли, те проправят пътя на изцяло ел колите.Някои модели имат пробег от 500 км, това е супер. И с нормална скорост.Елън Мъск има само успешни бизнеси, този му е поредния.А вие си карайте Лада и Масквич ;)
Зле си човече с техниката. Не става дума за 250 км/ч, а в диапазона 180-200 което е напълно нормално каране по аутобан и много хора го правят. Тогава разхода е около 10л/100км дизел за споменатия 3.0ТДИ. Докато Теслата би издържала пряко сили 170-180км и то ако не работи климатик или парно. Има калкулатори из мрежата, *** виж. Правилото при тях е след 50км/ч удвояването на скоростта разполовява пробега. ПС:а лафа за барутника подозирам че е от комплекса ти да не може да си позволиш читава кола
Доста глупости си написал, бързите зарядни станции на Тесла бяха безплатни, вече не са. Освен това ако под бързи разбираш над час и половина за пълно зареждане добре. Зареждането на бензиностанцията трае само 5 минути. Да не говорим, че това че били през 200 километра е пълна лъжа това може да го провери всеки много лесно на сайта на Тесла. Тесла е балон, който много скоро ще се спука. На всеки продаден автомобил правят загуба от 4000 долара.
До Анонимен 8Tesla P100D е с мощност над 750 к.с. и със скорост 250 км/ч /с която ти никога не си се движил/ могат да изминат с една батерия мин. 220 км. Който и да е модел на MB, BMW, AUDI и т.н. с мощност около 750 к.с. с 250 км/ч един резервоар 80 л. ще измине приблизително същите километри. Бързите /и безплатни/ зарядни станции на Тесла са през 200 км. А ти си мечтай за 3.0 л. дизел /супер добри мотори и според мен!/ докато караш някой стар барутарник и се прави на Голям Мъж по форумите.
по-важно е да стават по -евтини и с по-дълготрайни батерии ,а не да ги сменяш на 3-4 години,тва с ускорението е само за кеф,кво стана с батериите с графит дето имаха 200 000 презареждания без падане на капацитета???? някой купи патента и погреба проекта ли,да не е шеврон-бившата тексако ;-)
Бърза, бърза, колко да е бърза? Живея в Германия и по моя сметка ако карам евентуална Тесла по същия начин по който си карам 3.0ТДИ дизела на аутобана, едвам ще ми стига за 170 КМ едно зареждане на батерията. А сега с 80 литра бих могъл да измина към 800-900КМ.И после зареждам за 5 мин и пак толкова.
Колко водно газене има теслата в смисъл до колко вода може да се кара амфибията ?някой тествал ли я е при малки наводнения ?
Фен съм на електрическите автомобили, но честно казано не ме интересува толкова дали ще ускоряват от 0 до 100 км за 5.5 или за 4.3 секунди. Повече ме интересува дължината на пробега и времето за презареждане на батерията.
Из ония дни видях на живо една Tesla и си е доста красива кола, не знам кои са му дизайнери , но лъха да е от италианските ателиета.
За ускорение от 0,1 секунда по-бързо, трябва да си купиш нова кола за 70000 долара. Този Мъск, лови шараните на гола кука. Дали някой хакер, нма да намери крак за софтуера?
Моделите на Tesla стават все по-бързи