До 38 Завалийката, аз пък се качвам до Бистрица. Иначе градът с най-добра развита веломрежа в САЩ е Сан Франциско, може да използваш Гугъл да видиш какъв му е релефа. И винаги имаш опцията с кола до буферен паркинг и след това колело(предполагам се досещаш, че така е на запад). А един ден като стопиш коремчето и до Горна Баня ще се качваш без проблем. Няма нужда да се разсъждава по проблеми, които отдавна са решени, просто трябва да се следва добрия пример.
София не е Амстердам. Защо например в Монако никой не кара колело? Ааа, ама то било цялото в баири... Пък и горещо било! Моля не сравнявате тепсията Амстердам, където е постоянно прохладно със София-горещо място с доста наклони! Вечер как да се прибера от центъра до например Горна баня? Трябва да изкача половин планина!
До 27Пич, тези не протестират за себе си. Протестират да може нещата да вървят напред и София да стане европейски град, а не ориенталска клоака.
До Псевдовелоалеи Правилното изказване е да има пътища за автомобили там където има място за тях. В случая на София място за коли в центъра очевидно няма, както е и на запад.
Пак НПО-та оли.гоф.рени. А велосипедите трябва да се забранят, защото се държат като де-били, навират се абсолютно без да гледат, и не е проблем, че ще го отнесеш, както заслужава, а после ти си виновен
Не мога да разбера, защо наричат протестиращите "софиянци". Това, че са дошли в София преди няколко години не им дава правото да се наричат такива и да искат да превърнат центъра в селски мегдан.Който не му харесва, да се върне по родните си места.Който иска велоалея да мине по съседната улица. Както автомобилите заобикалят, така и велосипедистите може да се пренасочват или да карат на пътното платно според закона.
Предлагам след Ремонта булевардът да се прекръсти на Генерал КОЛЕВ.Тоз Дондуков искал да става Цар на България но не го огряло и заради това трябва да има централен столичен булевард на негова име.Бул Граф Игнатиев да се прекръсти на Бул.Захари Стоянов или на друг българин но да се премахне името на българофоба. Същото важи и за ул Аксаков - този пък казал, че това тоето е добре за България е смърт за Русия - г-жа Фадъкова, много сте заета, но това е много важно. Чакаме реакция от ст.община
До АнонименИ четрите поколения ли си спомняш как е било на Дондуков?Много се радвам, че селяни те управляват, явно са по-умни или хитри от теб (например Бат Боко -селски). Най-смешните хора парадираши с наследствен имот в центъра :)Голяма гордост да живееш в полуразпадаща се сграда на гърба на предците ти. Направо ме кефиш.
Велоалеи да се правят само там, където има място за тях, а аз такива места в София не знам. Как е направена велоалеята на Фандъкова в Младост 3 срещу бившата Деница - с една боя по тротоара и от 2 метра тротоар за пешеходци, от които използваеми са около метър и половина, Фандъкова е набутала метър и половина алея за велосипеди и този неизползваем половин метър го е оставила за пешеходците - по средата му са антипаркинг колчета и електрически стълбове, до улицата е и снега,водата при дъжд и мръс
Тези протестират за специално място за придвижване само за тях! Ами защо ли аз да не протестирам по същия начин - искам общината да ми направи алеи в цяла София специално за моя автомобил. Реално няма съществена разлика между двете искания.
Насърчаването на велосипедното придвижване за София, означава велосипедистите да се движат по улиците, а не по тротоарите, т.е. някой да си свърши работата и да свали велосипедите от тротоарите. Като покарат повечко по улиците, където им е мястото, може би ще осъзнаят, че специални алеи за всеки вид превозни средства не са нужни. Иначе както са я подкарали ще трябва да правим алеи за камиони, алеи за джипове, алеи за Аудита, алеи за Мерцедеси, алеи за мотициклети с кош, алеи за мотоциклети и т.н
Всъщност цяла София е така, а не само бул. Дондуков. Навсякъде в София улиците вече не се мият и прахоляка е ужасен, независимо дали живееш на бул. Дондуков или на някоя уличка. Това няма връзка с павета, асфалт или друга настилка. Трафикът в цяла София е ужасен, най-вече заради изключително лошата организация на движението и паркирането, която продължава да се влошава след всяка "оптимизация" на Фандъкова. Бул. Дондуков не е някакво изключение, а е като останалите улици и булеварди.
Тези неща дето ги искаш не стават с правенето на пешеходни зони, а с правенето на деца. На пешеходни зони, децата не спортуват. Искаш пешеходна зона под прозореца ти - ами ако всички го поискаме, какво става?
Хора които не живеят на бул. Дондуков и незнаят каква прашилка се вдига и шум от тези павета да не дават насоки! Живея 4-то поколение на този булевард и мога да кажа че тези павета бяха добри когато трафика беше нормален и паветата се миеха всяка нощ! Откакто селянжърите дойдоха да ни управляват столицата заприличана батак! Не ни стига че ни напълниха с нови софиянци които със 20 годишните си барутарници опушват ами и се правят и на управници. Но това няма как да продължава до безкрайност!
Правете пешеходни зони. Искам децата на БГ да спортуват и да играят, на тенис, футбол, федербал, народна топка. Искам да чувам детски смях от прозореца си! Искам децата на БГ да имат щастливо детство като моето. Инвалидите да ползват свободно тротоара. Майки с колички да пресичат спокойно. Възрастни хора да ползват тротоарите. Пешеходна зона трябва да има от Гешов до Пиротска. Този мързелив народ трябва да слезе от железата и да върви пеш. Много са дебели българите, не спортуват, не ходят.
При асфалт доказано се краде най-много и е учудващо, че този път мафията не успя да прокара асфалта и да продаде паветата. А тези с колелетата защо не си карат по улиците, а се бутат между пешеходците?!
Софиянци на протест: "Дондуков за хората!"