30

Обективен

преди 6 години

За мръсoтията питайте Фандъкова защо не се мият улиците всеки ден.За шумът пак питайте Фандъкова защо допуска най-различни шумове - ниско прелитащи самолети над бул. Дондуков, задръствания и много коли, шумни заведения и т.н.За задръстванията трябва пак Фандъкова да ви отговори, защо е назначила толкова некадърни хора, които да се занимават с организацията на движението и паркирането в София.За паркирането по тротоари и тревни площи според Закона за движение по пътищата Фандъкова е отговорна

29

Стар софиянец

преди 6 години

Роден съм е Центъра на София около площад Славейков. Живял съм и на няколко места в Центъра на София, а сега съм на една пресечка на бул. Дондуков. Истината е, че всяка следваща година цяла София става все по-***, като бул Дондуков не прави изключение. Основно мръсотията в последните 28 години е заради неизмитите улици. Тук един се оплаква, че не се е проветрявал от 2 години - ами то си е до човека. Да, много прах има, но има периоди от деня и от седмицата, когато е относително чисто.

28

анонимен

преди 6 години

На софиянец не може да се угоди.Улиците разбити като почнат да ги оправят много шумно и мръсно,ми отидете си по родните места и ще ви е тихо и спокойно!

27

Кореняк софиянец

преди 6 години

Живея на Дондуков. Не съм си проветрявал апартамента от поне 2 години. Не само е шумно, ами и много прашно. Добре, че жилището ми е старо строителство с високи тавани.

26

Анонимен

преди 6 години

От грохота на уродливите мотористи не се живее вече в София. Пишете повече жалби до call.sofia.bg/bg/Signal/Create - дано ни обърнат внимание.

25

Анонимен

преди 6 години

Половината от бул. Дондуков и сега е с асфалт и аз не бих казал, че се нуждае от ремонт. Разбит е бетона по трамвайните линии. Същата работа е и там, където има павета - разбити са бетонните постаменти около трамвайните линии. Е, кой си разбива колата по Дондуков? Отговорът е ясен - джигитите шофиращи по трамвайните линии.

24

Дзъ

преди 6 години

Квото беше - беше до ремонта...сега ще потракат машините, а като свършат - ще потракаме ние - с биалетки, амортисьори, бъбреци, пломби и ченета ....

23

Факт

преди 6 години

При сегашните поразместени павета, е добре да се шофира с до 40 км/час по Дондуков, но и сега има джигити, които хвърчат главно по релсите с над 70 км/час и те са в момента най-шумните там. При асфалт, ще се шофира нормално с до 50-60 км/час, но даже и при тази скорост е опасно за пешеходците, а онези по релсите ще прелитат с над 100 км/час. Разбира се нищо няма да спечелят с по-високата скорост - следващия светофар пак ще ги спре и пак ще преминат през булеварда за същото време.

22

Анонимен

преди 6 години

Примерно година след ремонта, шумът при павета е по-слаб от шумът при асфалт и причината е ясна - асфалта се полага изключително некачествено, за да се краде чрез него, докато с паветата е доста по-трудно да се краде и да се слагат така некачествено.Да не говорим, че основния шум не е от настилката, а от двигателите, а при асфалт е ясно, че ще е по-шумно. И да не забравяме мотористите по асфалта, която ги няма при паветата.

21

Партиен член

преди 6 години

Ако паветата са наредени правилно и най вече качествено шумът ще е много малък.Иначе звучи като теорията че камионите рушели пътищата.Един пълен автобус е колкото един камион но за автобусите не говорят че рушът.Отидете в една Германия или Австрия да измерите шума от паветата и оповестете резултатите.

20

Иван Пешев

преди 6 години

Петър Събев да каже за моторите дето им слагат нарочно по къси ауспуси за да шумят и тогава да се лови за паветата, мизерници винаги по линията на най-малкото съпротивление нали , и все пак не шумят паветата тракат трошките по тях. И какво ги правите тези павета като ги махнете май се продават някъде безотчетно нали ? И как ще спрете джигитите , ти му правиш да се движи нормално с 80 км/ч той веднага си прави сметка как ще мине оттам с 200 щото колата му е готина, никакъв асфалт за тази ***.

19

Анонимен

преди 6 години

И как да се строи безшумно ?!Няма начин!После ще е тихо и красиво, изчакайте малко!Стига сте пищели като ...

18

излагация

преди 6 години

Тоя Събев е от асфалтаджийската мафия. Като слагат асфалт крадат повече с некачествени смеси, а от паветата не може да се краде.

17

До 16

преди 6 години

Всъщност шумът от колите каращи по релсите на трамвая е доста по-силен в сравнение с шумът от колите каращи по паветата и това е лесно обяснимо. Скоростта е различна и съответно двигателите издават различен по сила шум, както и това, че релсите си подрънкват и то не само когато колите преминават между две релси. Ако си мислиш, че ако сложат асфалт, същите шофьора, които сега карат по релсите, няма пак да го правят, значи си много наивен. Само скоростта ще е по-висока и съответно с по-силен шум.

16

Анонимен

преди 6 години

значи просто не си на Дондуков.Единственото когато колите карат по релсите на трамвая е малко по-тихо. Това се случва само нощно време. Но пък тогава има едно дразнещо притропване, когато минава от релса на релса. Малко като влак, както се чува.

15

Анонимен

преди 6 години

Слушам го в момента от какво е шумът на преминаващите автомобили по паветата. Ами шумът си е почти изцяло от двигателите на преминаващите МПС и много малко от шумът е заради паветата. При асфалт, ако колите карат със същата скорост (а то няма да е така), шумът като цяло ще е съвсем малко по-слаб. На Дондуков и ул. Бачо Киро има един 30-40 метра асфалтиран участък и до него са павета. Няма разлика между шумът от една кола преминаваща там по паветата и по асфалта. А в какво състояние е асфалта, да

14

един друг

преди 6 години

На 2:22 в ляво се вижда една кола, която пуши прекомерно. За такива нещо няма ли да се направи?

13

Мирослав

преди 6 години

Само търсят глупави сензации. Да идат да измерят шума на Сточна гара, там павета няма. Причината за шума не е паважа, а в прекалено големият трафик. Трябва да се промени организацията на транспорта, така, че автомобилите, които нямат работа в центъра, изобщо да не влизат там. В момента в северната половина на София няма никакви пътища, всички трябва да минават през центъра. Оправете улиците и изведете транзитното движение от центъра - бул. Първа Българска Армия, ул. Резбарска, връзките със ССТ.

12

boby

преди 6 години

Шума достига 90 децибела, което при норма 65 било с 35 децибела над допустимото. Ми 2 клас кой да учи?

11

Циклоп

преди 6 години

Ами много ясно, че при ремонт ще има шум