До ?ами да, Северна България най-добре да мине към Румъния, явно на политиците-мафиоти не им е необходима, а и в Румъния заплатите са по-високи, има съд и правораздаване... няма една магистрала в тая част на България бе алооо, а от там минават всички тр-ове, вместо да направят път и да им вземат пари...
А гара Карлово е някакъв ужас ,никаква поддръжка ,нито хигиена .Студ ,разбити врати ,прахоляк . Зимно време е като хотел за скитници ,които спят по пейките и мърсят с ***. Гнусно е да седнеш и да си чакаш влака .На кого да се оплачем и искаме добри условия в чакалнята ?
На мен ли ми се струва или наистина управляващите не смятат северна България като част от страната? Пари за инфраструктура се влагат само в южните части на страната, не е ли по добре, да се децентрализира властта и да има по-голяма финансова независимост на областите?
Аз мисля, инфраструктурата е еднакво важна, изключвам гарите. Хората не разбраха ли идеята, че се кандидатства и се одобрява по програми,'при които може да се краде. Всичките гари - могат да се санират и за 1-2 млн лева и за 25 / 50 / 100 млн. Зависи от проекта... Докато цените на локомотивите и подмяна или изграждане на трасе са ясни и трудно може да се усвои и излъже там...
ЕС е превзет от административна дясна мафия. На "братските" им десни правителства се одобряват проекти за милиарди, които нямат никакъв смисъл, но ще падат големи далавери. Недай Боже, да се появи правителство, което може да не работи с добре смазаната машинация в ЕС, бива компрометирано и разбито, като се спират програмите и тнБоко парадира, че тези пари са като паднали от небето, но първо членките имат вноски и второ на данъкоплатци от ЕС са им взели 25 млн от данъци за това
Защо ще се ремонтират гари като няма влакове и пътници? То може да няма влакове и пътници но пък има едни другари които се преименуваха на господа и трябва да си напълнат джобчетата с милиончета. Тези евро мангизи както ги наричат са нашите мангизи които плащаме като членове на ес. На всяко дадено ни евро 80 цента са за ЕС. А направете сметка какво печелиме?
6 гари като нови след ремонт за 25 милиона