Унищожаването на кадърните хора които работят честно в тая държава докога ще търпим това важното е някои голям да яде а какво дава нищо затова тия големите плачат за данс и гдбоп и тия две институции докато не ги одръстят няма промяна едни имат колкото да се пише че имат други имат с кофата и тия сериозни престъпления е време държавата да се заеме щото едно е да имаш 60 друго 6 замислете се реално ли се рабо ти
Докато не изгоним лукойл от България, ще плащаме най-високите цени на горивата. Балтийските държави вече го направиха, затова са по-добре от нас. Долу русия!!
Зареждам само то Марешки, но не съм гласувал за него!ЮРУШ на сидер ага са национални предатеи!Да живее България!
Картел има и още как!Всички реват срещу Марешки, защото не могат да си правят големите печалби на гърба на клиентите. Като се появиха бензиностанциите на Марешки как така всички взеха, че си коригираха цените надолу! Можело значи, нали! Или от статията да разбираме, че работят може би на загуба, както Марешки. Пълни глупости на търкалета. Човека си слага нормална надценка на горивото и си печели достатъчно от оборота и продажбите. Така е и с лекарствата и с всичко.П.С. Не съм фен на Марешки!
Да, продава по-евтино нафтата, защото продава по-евтино лекарствата. Губи от лекарствата, губи от лекарствата. Феномен. А другите имат разходи 50 стотинки на литър, които всеки клиент трябва да плаща.
Сакса държат отчетливо по-ниски цени, особено ако имаш чип за отстъпка (10ст. на литър).Горивата им са качествени... И все пак - не достигат цените на Марешки. Може би наистина са прави - 1 стотинка разлика на литър прави 20 лева на 2 тона нафта, или 200 лева за 20 тона - а 20 тона са...400 автомобила по 50 литра на ден. Колко тона продава една бензиностанция на ден? Сметката просто не излиза...
Истината е че в България Монопола се организира със ЗАКОН - никои не може да внесе горива например от Турция , Македония или Сърбия . Веднага се докладва на Мафията за такъв опит и горивата се арестуват в така наречени Данъчни Складове които са Частни .
Сивият сектор бил проблемът на пазара на горива