7

Анонимен

преди 7 години

Как пъкато някак в Белгия като се обадя на 112 линейката е пред нас след 5 минути? Невменяеми сте всички след като не можете да направите работеща система. Прехвърляйте си топката те пациентите че изчакат...

6

Ники

преди 7 години

Безработните да ги обучават за диспечери и проблемът е решен.

5

Анонимен

преди 7 години

Дано не достигам до тях.

4

Анонимен

преди 7 години

Вместо да разтягат локуми, да върнат всички пари от здравни на хората и да закриват

3

911

преди 7 години

Телефон 112 е вреден и трябва да се закрие, след като не върши работа и да се върне старата работеща система: 150,160 и 166. Операторите на тел.112 в по-голямати си част са некомпетентни и неграмотни. Примери има много.

2

Анонимен

преди 7 години

Щели да въвеждат и код ромею. Който е с приоритет пред код червен. При което, ако не достигат екипи,ще се викат от съседни нам държави.

1

Анонимен

преди 7 години

Щатите 200 милиона нямат този проблем, да не откриваме асансьора да по черпим опит.