29

Анонимен

преди 7 години

При комунистите билет 6 ст., във всеки трамвай кондуктор те задължава да го купиш - иначе долу пеша. При капиталистите голема далавера, която скоро ще завърши в Белене. Фандъкова, освен лагер, Народният съд налагаше конфискация на имуществото и глоба пет-шест милиона. Помисли си, макар че вече е късно.

28

Чичо Тони

преди 7 години

ТАКА СА НИ НАУЧИЛИ ДРУГАРИТЕ ... ПОСТОЯННО ДА ПЛАЧЕМ ЗА КАКВО ЛИ НЕ , БЕЗ ДА МИСЛИМ ПРЕДИ ТОВА КАК ДА ПРОМЕНИМ НЕЩАТА ... ФАНДЪКОВА СТАНАЛА МИЛИОНЕРКА , ПОНЕЖЕ ВДИГНАЛА ЦЕНАТА НА БИЛЕТА И СИ СЛОЖИЛА ПАРИТЕ В ДЖОБА ???? ТОВА САМО КРАДЛИВ КОМУНИСТ МОЖЕ ДА ГО ИЗМИСЛИ ...

27

От 29 и 30

преди 7 години

По-малко от 5 лева на човек за 21 дни или по 23-24 ст. на човек на ден.

26

От 29

преди 7 години

Поправка - по 5 лева на човек.

25

Анонимен

преди 7 години

5 милиона при над 1 милион жители на София. Това прави по по-малко от 5 ст. на човек. До това ли води прескъпият билет на фандъкова?!

24

Анонимен

преди 7 години

21 дена са 3 седмици, т.е. 1/17 от годината, ако продават по толкова постоянно, излиза, че собствените приходи на градски транспорт са 85 млн. лв. и като добавим 15-те процента пътуващи с карти, то стават общо 100 мил. лв. приходи по новата схема. А колко бяха по старата - всеки може да се порови в интернет!

23

Анонимен

преди 7 години

Сега крадене и разпределяне на воля на сумата от тия дето наистина работят

22

Tonygl

преди 7 години

Абсурдното е, че трябва да си плащаш транспорта за да ходиш на работа за да плащаш данъци. И нека доенето започне СЕГА..

21

Анонимен

преди 7 години

Тази статия трябва да ви разплаква господа управляващи-ОГРАБИХТЕ бедния си народ с 5 милиона...5 милиона,колко от тия пари са щели да отидат за ЛЕКАРСТВА,хляб,някое измислено сирене..за ток и вода..като роби живеем,мизерници..всеки ден хиляди хора няма какво да ядат,нямат ток,гърмящи газови бутилки-ЗАЩОТО Е ПО ЕВТИНО..БЕДНОТИЯ..ТАКЪВ ЖИВОТ ЛИ ЗАСЛУЖАВА ЧОВЕК,РОДЕН НА ТАЯ ЗЕМЯ?...а вие ми се хвалите..ЗА КАКВО?....нямам думи..

20

Анонимен

преди 7 години

Повече приходи сега, означават по-малко приходи после. Сега като накупят едногодишните карти, няма да си купуват досегашните месечни карти. Хората с билети, които пътуват по принцип рядко, като си ги подменят с новите, дълго време няма да купуват скъпите билети на Фандъкова.

19

123

преди 7 години

до стършел:дано да е платена публикация, щото иначе ще е вярно "не народ, а *** ..."

18

ох дааааа

преди 7 години

Пак ще гласуваме за ГЕРБ нали?ни я сме садо мазохисти обичаме да ни еб.ът и бият....

17

Стършел

преди 7 години

Това платена публикация на Столична Община ли е? ....или жалък опит да убедят сами себе си.

16

Анонимен

преди 7 години

Някой да продава билети с отстъпка че искам да си купяКартата много ме обива а и звукът от перфоратора ме възбужда

15

Анонимен

преди 7 години

а колко *** гратисчии са си купили карти? за един преател питам

14

Анонимен

преди 7 години

Многи ми е любопитно колко мургавели са си купили карти

13

77777

преди 7 години

Нормално е да има първоначален скок в приходите - хората си подменят старите с нови документи за пътуване и доплащат за тях. Аз лично подмених два комплекта от талоните за по 10 пътувания и доплатих около 20 лева за това удоволствие. Сега тези талони ще ги ползвам няколко месеца - рядко пътувам с градския транспорт. Над милион и половина лева идват от едногодишните карти плюс картите, които си се купуват по това време и горе-долу това е основното в тези 5 милиона приходи.

12

Анонимен

преди 7 години

Май такситата са на печалба от тези измислициЩото карта за месец няма да си взема когато колата ми е на ремонт

11

Анонимен

преди 7 години

Плащат като попове. Можеше да направим билета направо 2 лева - казала Фандъкова.

10

Анонимен

преди 7 години

А на изборите с билети или с карти ще се гласува