10

???

преди 9 години

Какво предлагат тези пишмат архитекти по отношение на примерн два от булевардите изсипващи основното количество коли в Центъра на София - Цариградско шосе и Тодор Александров? Ако ще се осовбождава от коли Центъра на София, то трябва да не се допускат коли, примерно между Опълченска, Сливница, Васил Левски и Скобелев, освен може би масовия градски транспорт. Това обаче означава, общината да осигури паркоместа за хората живеещи в този район, за да може и те да паркират някъде.

9

Анонимен

преди 9 години

От кои коли ще се особождава центъра? От колите на живеещите там или от колите на политиците или работещите там. Май просто искат да махнат колите на обикновените хора, за да не се пречкат на колите на политиците и любовниците им. Защо политиците и шайките им не ходят с метро на работа, а си паркират колите по жълтите павета?

8

???

преди 9 години

""Присъединявам се към мнението, че центърът трябва да се освободи максимално от коли", това каза и арх. Стефан Добрев, който е автор на Зона 1 - Перловска река."Колко много манипулация има в това на пръв поглед простичко изказване. Първо, дали изобщо има такова мнение, каквото цитира архитекта? Според мен няма. Второ, какво значи да се освободи максимално от коли? От движещи се коли или от коли стоящи в задръстване, от паркирани по улиците коли или от паркирани по гаражи в центъра? От кои ....

7

az tam

преди 9 години

Точно като Амстердам ще заприлича София след две години, да. То дотогава дупките ще станат като плавателни канали.

6

Анонимен

преди 9 години

Странно, това на снимката ми прилича на градинката на св. Седмочисленици, а не площад Александър Невски...

5

Анонимен

преди 9 години

колите си отиват! ДОВИИЖДААНЕ! крайно време беше. дано не измрем от белодробни заболявания, докато затворят центъра за автомобили.

4

Обективен

преди 9 години

Пак ще се правят промени към по-лошо, замаскирани зад красиви думи. Пешеходна зона около Александър Невски - на пръв поглед звучи добре, но реалността е точно обратната. Такава пешеходна зона има смисъл, само ако е част от много по-голяма пешеходна зона в центъра на София. Определяйки едно малко парче за пешеходна зона, на практика само се затруднява движението, а и практиката е показала, че такива зони не се особождават от колите на политиците и останалите мафиоти, а само от колите на нормалнит

3

Анонимен

преди 9 години

Самоче, като се направи това, ще ви питам къде ще паркират автомобили и движението от къде ще минава. Ще задръстим центъра тотално... Да не говорим, че първо правим пешеходни зони, а после почваме да се чудим къде да паркират автомобили около административните сгради. Тва архитектите са доста вредно нещо в българската реалност... Помнете ми думите, това ако стане реалност около Ал.Невски ще настена транспортен АД, както искат да забранят и паркирането по Дондуков....

2

Анонимен

преди 9 години

"без автомобили в зоната"Ама ако бяхме нормална държава нямаше да има и трошки по тротоарите навсякъде. *** грозотията. Няма 1 метър нормален тротоар в София без паркирани трошки за скрап.

1

Пешко

преди 9 години

На снимката е Св. Седмочисленици, дайте истинския проект