Трябва да има някой там горе, който ни е напътствал-кой е бил там горе за тези 300 загинали....
До Алескандър СтефановНа теб ако са ти братя тез дето бомбардират София и унищожават държавността на страната ни на мен не са безроднико.
Господ и Дявол за мен са шменти-капели , нямащи място в реалният свят . Как да си обясня обаче името "Грабово "което не знам защо ме се въртеше в главата 2 дни преди трагедията да се случи? Сега постоянно се опитвам да превключа но гадното " Грабово " все ми е в съзнанието .
До 48Добре че световно известен експерт като теб се появи да обясни, че 17-годишните самолети не ставали...
Сергей Станишев е долен крадлив ***. Бойко, Орешарски Местан и Бареков са същите мръсни ***.
След случилото се, не бих се доверил на полета в понеделник. Видях и състоянието на падналия Боинг - след 17 години полети се е превърнал в продънена кошница. Случаят ясно показва, че авиокомпаниите са поставили икономиите пред човешките ценности, най вече право на живот след полет. Точно това е, летателните апарати трябва да имат средства за безопасно кацане - безмоторни капсули с криле и парашути; вакуумни асансьори и безпилотни самолети-линейки, обслужващи ежедневните трасета (липса на място)
До "журналистката": Кралски датски авиолинии няма - има холандски (KLM). А относно питането на # 37 как е възможно да имаш билет и да нямаш място - ами възможно е. Нарича се overbooked flight и е честа практика на авиокомпаниите по най-натоварените им линии във висок сезон. Това е начина да си гарантират пълна заетост на самолета ако има отказали се пътници в последният момент. Ако не ви дадат място в самолета, ви пренасочват за друг полет и ви компенсират с пари или ваучери за услуги.
До @%2 2 Я ти по сериозно.Чукни overbooking в гогол и прочети.Всяка компания продава около...105% от местата на един полет, защото статистически толкова хора не идват на летището в деня на полета. За тях това си е чиста печалба а и плюс това е напълно законно. Както е и тяхно задължение да ти платят хотела и обезщетение когато 105% се представят на гишето в деня на полета и няма места.Ако не искаш да ти те случи просто отиваш по рано за чекинга или чекираш онлайн.
До Алескандър Стефановсашко ,вместо да ръсиш простотии що не земеш да ми направиш една свирчица?
До !@%Имам десетки полети и затова напълно съм съгласен с тебе. Така съвсем обективно може да се съди и за всичката предлагана тук " информация".
до 37 абе и я тва думам 550-298=252 а е имал и летателен запас от 5 часа не ми се прави справка за товароподемност дължина на полета и крейсерска скорост на боинга
До Алескандър СтефановИ марсианци да дойдат, на тебе ще ти бъдат братя. Важна е деменцията, нали.
Информацията в тази статия е за АБСОЛЮТНИ НЕГРАМОТНИЦИ!!!"На летището обаче станало ясно, че самолетът е препълнен и..."Някой може ли да ми каже как е възможно в ерата на технологиите да си купиш билет за самолет,който вече е пълен?Това да не е информация от 19 век,когато хората са чакали на гишета и подобен вид объркване е било възможно? Сега,когато се продаде и последното място,системата сигнализира и автоматично спира продажбите!!!Така че....Я МАЛКО ПО-СЕРИОЗНО,МОЛЯ!!!
Трябва да има някой там горе, който ни е напътствал, разказва тя. Хайде хайде, а 300-те човека, които загинаха - за тях няма ли някой, който да ги напътства? Или той "този горе" напътства избирателно, според това, дали има или няма места в самолета.
Хората, които като по чудо не се качиха на Боинга