Ужас! Лека му пръст на машиниста - човека остави две деца !Чудя се защо се случват тези наказания?! Но ще се включа да кажа две думи:Никой не знае какво точно се е случило освен помощник машиниста! Той знае отвътре нещата.Аз съм запознат горе-долу с движението на влаковете.По принцип при влизане на стрелки при следващо отклонение скоростта ВИНАГИ е 40 км. ограничение!Машинистите са наясно с това и тези сигурен съм също! Убеден съм ,че НЕ скоростта е причина ,а нещо друго!Почивай в мир !!!!!!
Преди някорлко години подновиха железния път в участъка Бутово Павликени Г.Оряховица. Скоро след това пътувах с врака и по този маршрут и ми направи впечатление, че влакът пътува с ниска скорост-. попитах началника на жпучастъка защо е ниската скорост по нов път , а той ми отвърна,че така трябва. Известно време влаковете ще се движат така. Такива били изискванията. Не съм специалист, но това ми направи впечатление и сега след този случай си го припомних. Май има и нарушена комуникация .
Зелени глави,червени глави, всичко в БДЖ стана бъркотия. Жалко за човека и семейството му! Пак ще замжат положението и няма да има виновни, или ще изгори бай Иван.
Ние знаем причините ама си мълчим. Причините бяха 47,а в сегашния правилник са 30. Нали се сещате? Дайте повече да не правим компромиси с всички и всичко,защото или ни изкарват виновни или в крайна сметка мъртви... и всичко това за някакви смешни 800лв!
никой машинист не си позволява това. Има си книжка разписание, скоростна лента в локомотива която записва скоростта, а и участъка е с АЛС автоматична локомотивна сигнализация която не позволява това (ако работи).В машината има и помощник машинист
И аз си мислех, че *** са виновни, но навсякъде чета, че машинистът е давал много зор на влака. Има логика, щом са били нови линиите си е позволявал да вдига по-висока скорост и просто не е преценил точния момент в който да намали. Това е и според показания на пътници. Също според техни показания *** са помогнали доста в спасяването на хората, така че явно имало и свестни ***, да не повярва човек. Лека му пръст на човека иначе, за мъртвите или добро или нищо.
престанете с версиите си за кражби пътят е безнаставов т.е няма джонтови съединения а релси не се вадят така
Абе само аз ли си мисля, че при управляващи антихристи катастрофи, природни бедствия, банкови трусове, далавери за милиарди, фалити на жизнено важни системи като здраве, образование, пенсии и т.н. са ЕЖЕДНЕВИЕТака че матряла да се стега отсега и преди да гушне от глад букета да бега да им гласува пак!
"Аз не бих патувал с БДЖ !Добре ,че все още може да се пътува с колазащото според доклад на ЦРУ ще доиде ден когато извън големите градове ще се пътува само с конвой като в Ирак заради пълчища от грабещи ***."-------------Гледай филма "Груз 200".
точно казано 125....поне една година да разтоварва като самосвал , аколкото до о4ите нека бъде докато е жив и мърда
НИКОГА ВЕЧЕ БКП_БСП Никога вече капитализъм! Костовистките *** *** за 25 години не мръднаха сантиметър в развититето си. ЦРУ само ги хрантути, но и самите цру-шници са напълно деградирали. Навсякъде се провалят с трясък - от Афганистан до Либия, сега в Украйна. Путин прави военни бази в Латинска америка и скоро ще ги подпука. Бай-бай Америка!
Кой не скача е червен! Ето ви капитализъм в действие. От 9 млн. България стигна 6 млн. Геноцид на капитала - за щастието на американски и германски банкери и техните лакеи Киряк Стефчовци.Без силна БКП начело на Отечествен фронт, България ще загине. Събуди се, българино!
Дали ще грабят наличните ***, колко ще са на брой и дали изобщо да има от тази популация в страната ни, зависи само от нас.Част от народа е вече узряла за действия. Липсва само точният човек за водач.Останалите все още блеят и повтарят клишета, когато им заговориш за ***, но това се дължи само на факта, че не са добре осведомени - статистически данни, битови подробности за *** махали, евентуални политически последствия от всичко това след 20-ина години и други подобни.
Бърз влак дерайлира край Стара Загора, машинистът загина