70

серсемин

преди 10 години

В цяла Европа билетите са за време. За час, за час и половина и цената е 1 евро или 1.10 евро. Защо само у нас за една спирка ще трябва да давам по 1 лев? Аз сменям 3 превозни средства само в едната посока. Още 3 на връщане и 6 лв. от заплатата ми всеки ден заминават. Затова предпочитам да опушвам София с таралясника си и да правя задръствания. За 6 кинта бензин ще си сипвам.

69

r

преди 10 години

От 5 месеца 2 ескалатора на метрото на станция Бели Дунав не работят. И никой не си мръдва пръста да ги оправи. Хората с малки деца и възрастните се чудят как да се качват. Пред асансьора стават опашки и не се знае и той кога ще спре. Бойко това - Бойко онова, ама при него си работеха :).Дойдоха *** ( м/у докарания " електорат" в София българи не видях, само турци и *** " и вече няма кой да оправя и поправя. Нали назначиха за министри все турци, дреме им на тях за метрото.

68

Анонимен

преди 10 години

Я тази госпожа да види с една минимална заплата колко билета може да си купи човек. Няма какво да гледат къде колко струва, а да не гледат стандарта на живот. С тези заплати цената не трябва да е по-висока от 30 ст. Вместо субсидии за дремещите депутати по добре тези пари да отиват за нуждите на селищата в цяла България. Като вдигнат цената ще излезе, че по-евтино и хубаво ще бъде да си седнеш в колата.

67

justice

преди 10 години

Много се радвам, че вече имам кола и не ми се налага да пътувам до работа със скапания автобус Икарус номер 310. От Сточна гара до Люлин ставах на ледена висулка миналата зима и се осмърдявах на ... Вдигат билетите, а кочините не си подменят. И като гледам *** как масово не дупчат билети и контрольорите дори не ги закачат направо откачам!

66

преди 10 години

To goliamo vdigane, goliamo neshto ot 1 lv na 1.10lv :)

65

Ивелина

преди 10 години

След като се търсят механизми за подобряване на санкциите, защо не се търсят механизми за подобряване на услугата ? Като достъпна продажба за билети, редовност на автобусите, отопление и тн ?

64

avtobus4o

преди 10 години

Ау, ау, ау- освен да хвана гората. Явно у градо 40 год. Мерцедеси с шофиор, естествен климатик, особено около вратите как подухва, нема да са ми по джоба. Аз си мислех че у София шопите седят и мислят, ама то се оказва, че само си седят.Ау ау ау.

63

поправка

преди 10 години

...а беше 2ст.,после 4ст. и така нататък....

62

Кирилов

преди 10 години

Г-н оставчо,май ти е време да отидеш в оставка,защото в София управляват *** от групировката за екстрено разграбване на България(ГЕРБ).

61

Анонимен

преди 10 години

а пък аз в Атина вчера си купих месечна карта за 20 евро, с нея пътувам с тролей и автобус,вътре е топло, при мин.заплата от 600 евро в Гърция!!!!! Фандъкова, чу ли?

60

Beni

преди 10 години

При сегашният ръст на доходите транспорта е прекалено скъп ! Повечето хора ползващи г.транспорт сменят 2 транспортни средства . Аз лично дълги години съм сменял трамвай с автобус а след това тролейбус с автобус . Дори и с появата на метрото се налага човек да комбинира и ще продължава да е така . Общественият транспорт има и социална страна и не може да се оскъпява това не е лукс а задължителна необходимост . В момента цените са свръх високи спрямо доходите за туй ГРАТИС па дано се сетят

59

razgradski pop

преди 10 години

...а беше 6 стотинки...

58

Ани

преди 10 години

Преди доста време лансирах идеята,че трябва да се намали цената на билетите и картите и да се увеличат глобите.И сега билета е скъп.Ако трябва да смените две или повече превозни средства на ден и8злиза по-скъпо отколкото да се движите с личния си автомобил.За да слезем от колите и да ползваме обществения транспорт трябва да бъдем мотивирани.Увеличение на цените само ще задълбочи проблема,но няма да го реши.Най-много да се увеличат гратисчиите.

57

Александър

преди 10 години

Добре, защо сравнявате заплатите с цените на билета. себестойносста на билета се определя от много неща, не само от заплатите на пердонала. Вижте обаче друго, един служител в транспорта взима повече от лекар. До живеещите в Лондон: колко струва еднопосочен билет за метрото в Лондон?

56

ОСТАВКА

преди 10 години

До оНе става въпрос за о,10ст.,а за това,че ни ограбват без да подобрят условията и почват с 10,за да стигне постепенно до 2лв.! Ограбват хората с такси,ддс,осигуровки,а подобряват ли услугите или само превръщат човека в роб и консуматор! Поголовно разграбиха и унищожават България!

55

ОСТАВКА

преди 10 години

ЕЙ ТОВА КОМУНИСТИТЕ КАТО ДОЙДА И ВИНАГИ ЦЕНАТА НА БИЛЕТЧЕТО СЕ ВДИГА! ХА ОЩЕ КОЛКО ДОКАЗАТЕЛСТВА ИМ ТРЯБВА НА ТЕЗИ ПЛАТЕНИ КОНТРАПРОТЕСТИРАЩИ И ПОДКРЕПЯЩИ ПРАВИТЕЛСТВОТО ДА ВДЯНАТ,ЧЕ ТЕЗИ ОГРАБИХА И ОГРАБВАТ БЪЛГАРИЯ! ЛЪЖАТ ГИ И НАГРАЖДАВАТ *** ПОДОБНИ ПОДКРЕПЯЩИ И ТЕ А ЖЪЛТИ СТОТИНКИ СИ ПРОДАВАТ ГЛАСА И ОБЩИТЕ ИНТЕРЕСИ!

54

Анонимен

преди 10 години

Първо се повишава качеството на услугата и после цената!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Отново каруцата пред коня!!!!!!!!!!!!!

53

до Румен от друг

преди 10 години

Еми 4лв на ден са 1,5литра бензин, с които можеш да минеш между 15 и 25км в зависимост, колко харчи колата.

52

анонимен

преди 10 години

Това, че много мислят за нас- добре.А дали с увеличението цената на билетчето ще пуснат и парното през зимата по автобусите?Или най добре е и да жиференцирате стойноста на билетчето:За автобус с осигурен климатик -1.10 ст иза замръзнали автобуси-0.90 ст.

51

Румен

преди 10 години

До RealnostМи на теб сигурно работата ти е на 3-4 км. от дома иначе сметката не излиза.