50

Пешеходец

преди 11 години

Всички автомобилисти да плращат допълнителен данък, че тровят отмосферата . ..

49

ДО ООБЩИНАТА

преди 11 години

Вие хубаво правите велоалей, а дошло ли ви е на ум, ако въобще имате, къде ще се държат тези велосипеди - хола, в спалвята или в кухнята. В моя блок сме готови да си купим велосипеди, но няма къде да ги ПАРКИРАМЕ ...

48

visa

преди 11 години

За да се намалят газовете е необходимо да се премахне синята зона, в момента докато се търси място за паркиране се обикаля с часове. А ако има подземни паркинги нещата са прости и ясни. Надземното паркиране само за живущите и всички ще са доволни и градът освободен пт задръствания причнени отново от ракът в столицата - синята зона! А отделно къде са парите които потъват в синята зона? 100 хил. лв. на ден - дайте ясно обяснение другарко дружинна!

47

Анонимен

преди 11 години

Винетки за центъра на София и глоба за сам човек в кола. Това е спасението от задръстванията и замърсяването на въздуха. Във всички цивилизовани столици по света е така...

46

Анонимен

преди 11 години

До АнонименЕ това беше най-големия виц! :) Строяли се само в паркове и алеи, "жива да не бях"! Май някой хора не са излизали по-далеч от така наречената столица! ;-) Тъкмо докато стане много скъпо да паркираш колата си в града, ще има достатъчно велоалеи и по-малко коли и ще можеш спокойно да дишаш учестено на колелото без да се боиш! ;)

45

Кочо

преди 11 години

Тъй неаречените "велоалеи" на места са така направени, че няма място да се разминат пешеходците по тротоара, а някой от велосипедистите са достатъчно *** да крат по тях все едно са на пистата.

44

жорката

преди 11 години

много добре. Правете велоалеи тогава и махнете синята зона.

43

visa

преди 11 години

За да се намалят газовете е необходимо да се премахне синята зона, в момента докато се търси място за паркиране се обикаля с часове. А ако има подземни паркинги нещата са прости и ясни. Надземното паркиране само за живущите и всички ще са доволни и градът освободен пт задръствания причнени отново от ракът в столицата - синята зона! А отделно къде са парите които потъват в синята зона? 100 хил. лв. на ден - дайте ясно обяснение другарко дружинна!

42

Анонимен

преди 11 години

Ама нали вие си я избрахте за кметица тая ве, братя софиянци!? И то от раз! Що се шашкате сега?! Не знаехте ли, че тая ще ви разкаже играта?! Кога е било *** даскал да разбира какво му говориш?! Кой кавото си надроби - това ще сърба! А наздраве! Следващият път пак да си я изберете!

41

Анонимен

преди 11 години

Метрото поскъпна доста още преди да е направено, а тролеи просто липсват и се чака по 1 час да се качи човек да пътува. Все още е доста по-изгодно и много по-удобно с кола.

40

visa

преди 11 години

Трябва да имаме еднакви искания - Спиране на синята зона и наземно паркиране единствено за живущите, при строг контрол, както и изграждане на поне 5 подземни или комбинирани паркинга в Централната градска част, а не ненужни буферни за замазване на очите. Също така ясен и пълен отчет на парите за последните 10 години. Ясна градоустройствена и транспортна визия за бъдещето на Столицата. Ако ли не предсрочни избори за смяна на кметицата.

39

Анонимен

преди 11 години

Де сте вий велоалеи :))) Де е оня ми ти зима? ..юруш на велосипедите. I want to ride my bicycle...се пее в една велика песен на една велика група

38

Анонимен

преди 11 години

До За велоалеиНа който не му се диша газове на 10-годишни трошки, да не се жени за старци, за да се установи в София, и да се върне на село, да диша кравешки ***.

37

Алтернативата е

преди 11 години

да пратим настоящата кметица, селска даскалица, да си преподава руски език в самоковската прогимназия, за да не ни залъгва с простотиите си.

36

маргаритка

преди 11 години

..айде стига с тия "майки с колички"Техната работа е да пият кафе по градинките и да се предреждат по опашките. И без това новите подлезите не са достъпни за тях.Както се мотат с количките по моловете, така ще го правят и по тротоарите.

35

За велоалеи

преди 11 години

- Пълна забрана на паркиране на автомобили по тротоара, на *** е ад, единият тротоар е недостъпен за пешеходци. Крайно време е да се разбере, че паркирането не е право, а привилигия и се плаща, колкокото по - неекологичен е автомобилът, толкова повече се заплаща. Омръзна ми да дишам газовете на 10 годишни трошки. Омръзна ми да не ползвам тротоари, майки с колички не могат да се придвижват нормално. Нагло паркиране в градинки. Безплатно паркиране на първа кола, всяка следваща по 200 лв. на мес.

34

маргаритка

преди 11 години

Каквми велосипеди бълнява тая - 40 градуса на сянка беше довчера!Да си ги кара тя!Що за идиотизъм!Баба яхва колелото и паркира на поликлиниката.... С каска и истински наколенки над магнитните!Фъндъкова започна да дискриминира хората и по възраст.

33

visa

преди 11 години

За да се намалят газовете е необходимо да се премахне синята зона, в момента докато се търси място за паркиране се обикаля с часове. А ако има подземни паркинги нещата са прости и ясни. Надземното паркиране само за живущите и всички ще са доволни и градът освободен пт задръствания причнени отново от ракът в столицата - синята зона! А отделно къде са парите които потъват в синята зона? 100 хил. лв. на ден - дайте ясно обяснение другарко дружинна!

32

Albena

преди 11 години

Сори, ама стига ревахте, шофьори! Тротоарите в центъра са недостъпни за ХОРА (разбирай пеша). За майки с деца (с колички или без) - съвсем. Хич не ми пука, че някой е решил да живее в центъра. Правилата са за всички. Всеки си поема рисковете, предимствата и недостатъците. Велоалеите също ще послужат за паркиране. Манталитетът на българина е като "етническите особености" на ***. Само бъркане в джоба помага. А и също се чудя колко трябва да струва на литър бензинът, за да няма задръствания?

31

Митко

преди 11 години

Едно време се смеехме на котайците, че карат колелелта, а сега когато те се качиха само по коли, ние почваме да яхаме вилосипедите... .