99

nypko

преди 12 години

Наистина съжалявам, че трябваше да се случи това, за да се отнеме лиценза и да започне да се мисли за безопасност. Защо никой не обърна внимание на всички подадени сигнали срещу тази фирма от толкова много хора, включително и от мен!? Кой ги пази Ентуртранс?

98

Анонимен

преди 12 години

Искам само да попитам, вие, журналистите от този сайт, въобще учили ли сте... нещо?! ДраконовСКи мерки няма! Моля, поне вие се научете да пишете правилно, преди да тиражирате новини за неграмотността на днешната младеж! Драконови мерки или Драконови закони се наричат!

97

но комент

преди 12 години

не би проблема годините,т.е.автобус може да е на 50 години и да е здрав.ама не може.Има едно нещо наречено "умора на метала".от едни години нататък гледаш желязото здраво, но не знаеш в кой момент ще се счупи и ще ти счупи главата.

96

Dimiter USA

преди 12 години

Dve dumi ot statiata samo:1/ Zakonodatelstvo2/Dobro ???Ama vie kogo zablujdavate be???Abe ya sii ......!!!Hmmm!

95

Анонимен

преди 12 години

Аре, лапайте. Каквато ни държавата - такъв и транспорта. Държавата ни е гробница, транспорта и той.

94

Ники

преди 12 години

на 21г. съм и от как се помня все слушам за драконови мерки по пътищата ... и все едно и също :X

93

Челвената помия

преди 12 години

91, Турция е ПРОИЗВОДИТЕЛ на автобуси, и взема всички мерки да защити родното си производство.За това там може да няма стари автобуси.А ние какво направихме?За по-младите ще напомна, че сме ПРОИЗВЕЖДАЛИ поне 4 модела автобуси по лиценз, и че сме имали няколко РЕМОНТНИ ЗАВОДИ за ремонт на наши и вносни автобуси.Сега имаме 20 годишни морги по пътищата, никакъв контрол и алчни собственици на транспортни фирми.Някои от които "Близо до слънцето" доволнопотриват сега ръце, малките ще ги убие държават

92

blackradio

преди 12 години

Ми те хората вече умряха бе, кви мерки са сети да зимаш. Требваше вече да дремеш пред кабинета на Боко с оставка в ръцете.

91

taratajka

преди 12 години

Турция не допуска на нейна територия стари автобуси, не съм съвсем сигурен, но май че годините бяха 5. Какво пречи на България да направи същото?

90

Sid

преди 12 години

За драконовски мерки ,че няма да има поне не за всички ,това е ясно.Надеждата е ЕС да обърне внимание и да ни "задължи да изпълним"както винаги ,защото нашите политици намат волята,нито интереса да го правят.Цялата система е тотално сбъркана,тук всеки е назначен партийно и знае,че партийно може да бъде свален.Затова чиновниците си траят и си затварят очите да не настъпят нечий интерес и загубят сладката си прехрана.

89

ivan69

преди 12 години

първо искам да изкажа своите съболезнования на близките на всички пострадали.четох и слушах каквили не коментари за причините за тази трагедия.но според мен причината е в слабия контрол на контролните органи,неможе амортизирани автобуси ,нелегални таксита на по 20години да извършват тази дейност и да не се случат такива трагедии.би трябвало да се вземат спешни мерки срещу такъв вид транспорт.неможе в един малък град да има 25-30нелегални таксита които са под всякаква критика за техническа годнос т да извършват такава дейнос необеспокоявани от никого,макар че се познайници и на КАТ и на ДАИ.Господа вземете мерки за да ненисе наложи да сваляме пак националния флаг.

88

Анонимен

преди 12 години

Sami sme si vinovni! Kato glasuvame za takiva ***, koito ni upravlqvat i ne mogat da napravqt ni6to. Taka 4e ako iskame promqna pyrvo trqbva da otidem da glasuvame, a ne da si sedim v ky6ti po vreme na izbori i posle da se oplakvame ot upravlqva6tite.За кои да гласуваме? Дай жокерче, че то за кой не гласувахме през тия години и все хайдуци?!

87

Някой

преди 12 години

Значи първо смотаната Тракия в този участък е като открито море по време на буря - Бойко тъпанара да не ми се бие в гърдите като шимпанзе, ами да нареди спешно полагане на нов асфалт по целия участък между Пловдив и тунела; второ - ДА, трябва да има ограничение за възрастта на автобусите, писна ми да се возя в бараки от 86-та и "нови" King Long и "***-Trans" сглобки от Монголия и Бангладеш, надеждни колкото и Чавдар от 76-та! ДАИ са същите мутри и корумпирани мишки като всички в тази държава

86

anonimen

преди 12 години

Sami sme si vinovni! Kato glasuvame za takiva ***, koito ni upravlqvat i ne mogat da napravqt ni6to. Taka 4e ako iskame promqna pyrvo trqbva da otidem da glasuvame, a ne da si sedim v ky6ti po vreme na izbori i posle da se oplakvame ot upravlqva6tite.

85

до 75

преди 12 години

Това е така по закон, но се съмнявам, че има шофьор, който да ги спазва в България. Едва ли има такъв, който да не е карал с чужда шайба или да спазва стриктно задължителните почивки. Обикновенно карат с часове с надеждата, че няма да ги спрат. Но не са виновни те - виновните са работодателите, които им го налагат. Защото ако не ти харесва - има други за твоето място.

84

Ха

преди 12 години

Необжалваемост на актовете?Ха,Ха.Ама Женевската конвенция ще ви почука на вратата...

83

Анонимен

преди 12 години

ако си вършеха работата ведомствата, в чиито задължения е да контролират състоянието на превозните средства, както и лицензите им, нямаше периодично да се обещават някакви мерки...Ако говориш за ДАИ, то те са повече от кокони. Хетери, конкубини бих казал. Това не влиза в нашите задължения, онова нямаме право, това нямаме право...! Е какви права имате тогава? Да сте държавни служители и да получавате заплати?

82

Анонимен

преди 12 години

В ТУРЦИЯ ТЕЗИ АВТОВУСИ ОТИВАТ ЗА ШКАРП А НИЕ СЕ ВОЗИМ С ТЕХНИТЕ ***

81

хм

преди 12 години

какви мерки, какви 5 лв. ако си вършеха работата ведомствата, в чиито задължения е да контролират състоянието на превозните средства, както и лицензите им, нямаше периодично да се обещават някакви мерки...просто трябва да си вършат работата, нищо повече...

80

до 72

преди 12 години

ха-ха-ха "Финансова стабилност"?!?!? срещу 50 евро служители на ДАИ изготвят такива листчета, наречени "Финансова стабилност" на фирмата, без въобще да се налага да се представят някакви официални финансови документи на фирмата