57

Факт

преди 4 години

По-нов дизелов автомобил замърсява с азотен диоксид колкото по-стар бензинов автомобил, а в България има доста такива. Едва ли въздъщухът в София е наистина толкова замърсен, след като нивата измерени насред задръстванията са само два пъти по-високи. Неясно е и защо замърсяването се увеличава през октомври, след като трафикът е един и същи в тези улици със задръствания.

56

kiro

преди 4 години

До Край da , vsichko idva ot starite dvigateli. da ne gi dopuskat v zentara na grada.ima metro, tramvaii i troleibusi.Vsichki trebva da razberat che se trovim i skoro ste ima mnogo bolni ot rak na dixatelnite patichta.STOP SAS ZAKON I KRAI. VSEKI DA NAMERI NACHIN. TEZI STARI TROCHKI VAN OT GRADA..

55

Факт

преди 4 години

В общи линии са сложили измерителя зад ауспуха и мерят ли мерят. Всичките точки на измерване са на място, където Фандъкова и ГЕРБ създадоха огромни задръствания с безумната си организация на движението и паркирането. Принципно регистрираните коли в София са по-нови на средна възраст около 11 години, а движещите се в даден момент са на 6-7 години.

54

Доктор Сър Пичук

преди 4 години

Това са пълни глупости и опит за оправдване налагането на още данъци и такси?? Не се наядоха общинарите с 1.7 милиарда лева?

53

Анонимен

преди 4 години

Трябват прави и неразбити улици които да се мият поне през седмица, а колите да са паркирани по многоетажни паркинзи, не по всяка прашна градинка.

52

Край

преди 4 години

Собствениците на вехти коли без катализатори и филти обвиняват ромите че обгазяват с кюмбетата.Истината е че и едните и другите трябва да се ЗАБРАНЯТ.Който няма пари за екологична кола и отопление няма работа в големите градове.малка бензинова кола на газ също е екологична също и отоплението с пелети.

51

Анонимен

преди 4 години

Ами нали подписахме споразумения със нашите приятели от западна Европа те да си хвърлят отпадъците в България а ние да има даваме свободен достъп до нашия пазар.И понеже ние сме много доволни от тази сделка затова и подаряваме като бонус по 50 000 безплатни работници всяка година.Ние им даваме хора и пазар, а те ни дават отпадъци под формата на стари коли и разни балирани отпадъци които да ги годим във Тецовете които също не са наши ама пъ за сметка на това им плащаме тока двойно и ги дишаме.

50

Анонимен

преди 4 години

Ако в София автомобилния трафик е основния проблем, то в Лондон или Париж трябва да ходиш с противогаз защото има десетки пъти повече коли и повече задръствания, дори колите да са по-нови.

49

Мужик

преди 4 години

до 49: в София био-*** не се гори. ТЕЦовете са на газ. В момента *** почти не палят печките...и въпреки това въздуха е мръсен. Остава да са старите бракми които караме, без катализатори и филтри. Коя инстанция проверява за нивата на изгорелите газове- Пунктовете за Годишен Технически Преглед. ГТП и занижения (направо липсващ) контрол там.

48

I

преди 4 години

А това че ТЕЦ горят "био ***" въобще не се споменава.

47

Анонимен

преди 4 години

Защо някой си мисли че колите са с приоритет пред хората?

46

Дидо

преди 4 години

Трябва да започнат да налагат глоби на фирмите извършващи ГТП. Глоби и отменане на лицензи. Сега почтни всички пунктове за ГТП са собственост на бивши КАТ-аджии. Връзкари, които никой не проверява.

45

Калин

преди 4 години

До шматкаНе приятелю, въобще не преекспонирам...нито пък ходя на "зелени мероприятия"...Споделям мнението си, като директен наблюдател. Не напразно още няколко тук са споделили, как се преработват изпускателните системи на старите ни автомобили...И като прибавим и по-високото съдържание на сяра в дизеловото гориво което се внася контрабандно с държавата, и като добавим и факта че София е котловина, където има предпоставки за по-устойчиво задържане на тези частици поради мъглите...Честито!

44

Анонимен

преди 4 години

С издухалите стари дизели без катализатори няма как да е иначе.С ГТП проформа,както са навсякъде.Нека ДАИ да извършва внезапни проверки на произволни автомобили и да спира от фвижение тези които не отговарят на нормите за замърсяване

43

Хаха

преди 4 години

Ами аз това ви го пиша от години по форумите и социалните мрежи. Пращали сме стотици сигнали към всички институции и навсякъде ни обръщат гръб. Вдигат ръце и казват ще направим проверка и до там.За ваша информация и за не знам си кой път ви повтарям - в цяла България въздуха е силно замърсен! А в повечето големи градове замърсяването е опасно за живота и надвишава нормата десетки и дори стотици пъти на определени точки. Въздуха е ставнително чист само в планинските райони над 800 метра.

42

Анонимен

преди 4 години

Положението е наистина повече от сериозно. Пазете се и мислете.

41

гого

преди 4 години

Техническите прегледи на автомобилите се извършват проформа! За да се реши проблема с мръсния въздух, държавата трябва да наложи строг конттрол върху фирмите извършващи ГТП. Сега плащаме едни 50лв и си заминаваме...и цяла година пушим на воля...и тровим собствените си деца.

40

геолог

преди 4 години

Пътувам по целия свят. Който иска чист въздух да ходи над 4000 м надморска височина в Андите и да диша. Става и във всички останали планински вериги. Няма начин да събереш на едно място повече от милион и въздуха да е чист и няма нужда от коли само отделените газове от задниците на този един милон са достатъчни да се издушите. Релаксирайте повече.

39

Анонимен

преди 4 години

Бича си дъртия дизел без катализатор, с ремап и ич ме нее .

38

От ТЕЦа е

преди 4 години

Вечер през т. нар. Отоплителен сезон в Красно село не се диша. От къде са големите комини!? Страшната смръдня е от ТЕЦа, като се прибави и мъглата - вече става страшно.