Докато бай ти *** ходи да си реже катализаторите ДПФ-ите и прочее, за да му върви повече голфу ще е тЪй!
Борис Бонев от спаси софия защо не взема мерки за да спре замърсяването, защо не се пускат автобусите със зелен билет?Измами ни тоя урунгел, ОСТАВКА НА БОРИС БОНЕВ!
Ако Фъндъкова се осмели вечер да се поразходи из кварталите на София,ще трябва да я оборудват с противогаз.А ако набере смелост да сложи тук там някоя измервателна станция в тези райони,ще и светне откъде идва замърсяването.А ни да ни баламосва със зелени и бели безплатни билетчета.Демек-пак ще си дишате мръсния въздух,ама безплатно.
Ако трябва да вярвам на някого измежду СО и еърбг, то при всички положения данните на вторите ми се струват по достоверни, най-малкото защото не извличат никаква пряка изгода от това, че ги предоставят такива, каквито са. Все пак вие сте напълно свободни да вярвате в думите на кметицата, че въздуха в София е чист. А тези, които имат малко акъл могат да поразпитат и да проверят колко пъти са се увеличили дихателните заболявания при децата и при възрастните.
Е как през лятото не бяха автомобилите,а щом застудя и кюмбетата се задръстиха с ***,някой пак се опитва да измести проблема.
Няма проблем - избрахте си борис бонев от смучи София, това замърсяване е част от Плана за София на НПО грантаджиите от документално несъществуващата организацийка!
До КалинПреекспонирате нещата.Старите коли в постоянно движение не са чак толкова много.Проста логика-ако няма пари за по нова кола то той няма пари и за нафта.Не съм софиянец но ми се струва че сте жертва на някакви "зелени" мероприятия.Къде са разположени измервателните станции.В колко часа се вземат пробите и т н.Няма инфо.
Но как от фини прахови частици изведнъж се заговори за азотен диоксид? Понеже на индийците горящи гуми няма какво да им вземат, изместиха акцента върху азотен диоксид. Така ще ударят дизелите, без да посягат на електората по махалите. Чудно просто, гарантирано от ГЕРБ...
До шматкаДизеловите печки....тия дето са на 150 хил. км и ги е карала баба на 78 години.Според мен трябва при извършването на годишният технически преглед, всеки да застане на 4-те си крайника и подиша въздуха който излиза от ауспуха на машината си за 2-3 мин, докато проверяващият е форсирал двигателя.Ако издържи, има право да се движи по улиците.П.С.И аз карам дизел, но бих се подложил на този тест....защото зная че автомобилът ми е в изправност.
Когато ми се наложи да ходя в София по работа,винаги си вземам дневна карта за градския транспорт.Срещу само 4 лева цял ден мога да обикалям столицата.Метрото е супер,бързо,не чак толкова удобно но ефикасно.Проблемите ми идват на светофарите.Изнервени шофьори предимно с регистрации БР,М,РК и ЕВ.Иначе (да се върна на тези 4 лева) в Шумен да отида и да се напия на Барбароса с такси (отиване и връщане) ми е 15 лева.
Пълни глупости са това дето се тиражират във всички медии...Няма ли поне един нормален журналист да ги попита тези дето са изкарали данните , какво отразяват те.Мръсния въздух през целия месец или най високата стойност отчетена през месеца.Нима искате да ми кажете, че през целия октомври това са данните за района, без значение, дали говорим, за събота или неделия, без значение дали става въпрос за час пик или в 3 през нощта, когато няма никакъв трафик
Замърсен въздух над София може да идва от 100 километра дори от Сахара.Въздухът над София постоянно се сменя с въздушните течения. Стига въздушна политика.На тези които най силно протестират против праховите частици, да им се отнемат личните и служебни автомобили.
Абе софиянци какви печки са ви виновни като през октомври температурите бяха 25градуса с изключение на 3-4дни.Ако измерването е направено тогава(през тези3-4) и се представя като обобщени данни за месеца то тогава това е манипулация
Опасно мръсен въздух в София - високи нива на азотен диоксид