34

Пет

преди 5 години

До този с кросоувъра....а като даваш газ да изхвърчиш пред другите коли на светофар...та после трябва да биеш спирачки на следващия...каква ти е ползата? Ако е на Зелена вълна настроено.по добре плавно тръгване..и просто минаваш спокойно на следващия светофар! Или на Кросоувъра да свирят гуми си по интересен??

33

аз

преди 5 години

Карам нисан кашкай с предно.сменил съм 15 коли.живея на село.пътя е лош.с друга не става.малък двигател на газ.сега пак ще взема същата.за всеки има подходяща кола.според нуждите.спора е излишен.за нашите пътища паркетниците не са лоши.

32

Пет

преди 5 години

Се.ляни с повече Пари!

31

Пет

преди 5 години

Кое е коли за комплексари? Кросоувъра ли? Те всички Се.ляни които се видяха с повече коли искат да карат Джипове...па макар стари и...пушещи! Минаха от мажарешки каруци на Джипове и пикапи!

30

Пет

преди 5 години

Хетчбек е преведено на бг...скосено купе! Или Точно формата на Голф! А не комби кола. За Голфа се казва на запад че е .Хеджбек лимузине... те с това трябваше да започнат статията ! А един Голф си е и бързак.и стабилен в завоите и ако се обърне по покрив не се мачка толкова бързо колкото седан лимузините защото има задна здрава страна поне 25 см широка ламарина държи покрива! Та така е обясненията.Голфа си е най продаваната кола в Австрия и Германия!

29

Сп??нс !? до един

преди 5 години

Това на снимката е Мазда 5 и не е никакво комби, Хечбек също са Ситроен "Пикасо", Рено "Сценик" , "Зафира".... модели които последните години са в упадък.Кросоувъри 4х2 са пълен шит , а ако изберете версията 4х4(ако я предлагат) ще ви изгърбят 6-7 хиляди евро отгоре и пак няма да е кой знае какво , щом "Патфайтера" тръгва от 25 хиляди базовия ще е за нещо

28

Анонимен

преди 5 години

Когато минавате по някой разбит път, ще раберете с кой се минава по-добре, особено ако ви се наложи и в сервиз да отидете заради пътя.

27

Анонимен

преди 5 години

Карам 140 к.с. малък джип, който тук наричат кросовър. Не бих казал, че ускорява по-бавно от хечбеците., които ги гледам в огледалото, че са още по средата на кръстовището, когато аз съм на 20-30-40 метра след кръстовището. Не натискам до ламарината и не вдигам повече от разрешената скорост, в случая 50 км/час. До следващият светофар някои от тези зад мен ме надминават, карайки вече с над 100, това на многолентов път.

26

Анонимен

преди 5 години

Която е по-евтина на старо.

25

Джипара

преди 5 години

Глупости на търкалета. В кой свят живеете незнам

24

Анонимен

преди 5 години

Що не почнахте с обяснение на тез купешки небългарски думички?

23

Анонимен

преди 5 години

Човешкият род е обречен ...

22

Анонимен

преди 5 години

"Хората каращи седани и хечбеци рядко са тип "Супер Жалък" и настъпват до ламарината на всеки светофар."Тоест, не си жалък, когато "натискаш до ламарината" и ставаш потенциален убиец на пътя ... Прави са илюминатите баце. Много *** се навъди и ще се чисти.

21

Анонимен

преди 5 години

Ако ще товарите багаж по-добре миниван ако ще е семеен автомобил.Кросоувър е модна изгъзица -купе качено на огромни гуми 4х4.То по принцип и не е правено за хора които броят парите.4 броя гуми за бмв х6 струват между 2500-4000 лева.И зимните та гоним десетката.И тва само за гуми.

20

????

преди 5 години

Това на снимката е комби .....Още там се отказах да чета надолу.

19

Анонимен

преди 5 години

"На светофар като светне зелено, седани и хечбеци остават далеч назад зад джиповете, малки и големи."Тука вече бъркаш ганьовщината с техническите параметри. Хората каращи седани и хечбеци рядко са тип "Супер Жалък" и настъпват до ламарината на всеки светофар. По технически параметри SUV почти винаги са 1-2 сек. по-бавни до 100км/ч спрямо адекватен на класа им хечбек.Или иначе казано, за да дръпнеш колкото 170к хеч, ще ти трябва 240к SUV. Ся, 300к SUV срещу 100к хеч - ще си прав.

18

Анонимен

преди 5 години

До Анонимен

17

Анонимен

преди 5 години

Ускоряване. Не знам защо сравняват ускорението без да отчитат, че паркетният джип е обикновено по-мощен. На светофар като светне зелено, седани и хечбеци остават далеч назад зад джиповете, малки и големи.

16

redordead

преди 5 години

кросоувър с постояннно зацепен 4х4 е много по-стабилен в завои от обиковена кола със задно или предно.

15

Анонимен

преди 5 години

Относно безопасноста.Ами по безопасно е когато си по нависоко(кросоувър)отколкото седнал на земята при хеча.Едно е при удар силата му да мине под теб друго е да псрещнеш тази сила с гърдите си