50

xaxa

преди 10 години

Абе незнам кво се обяснявате. КЗЛ и това е

49

Анонимен

преди 10 години

Билет се купува от шофьора срещу точно приготвена сума... ? Преди на 2лв си взимах директно 2 билета, сега ще трябва и стотинки да търся, а ако нямам ще баси и проблема.

48

Анонимен

преди 10 години

Иван Костов е виновен!

47

о

преди 10 години

Какви са тези мухльовци дето за 10 стотинки реват. Като не щат да вървят пеша.

46

Много Анонимен

преди 10 години

"Догодина вдигат глобата за гратисчиите" - на 100 лв. е направете - това че кухата система на градския транспорт не работи не прави някой без билет Гратисчия. Още по-лошо е когато човекът не си знае правата и позволява на ИЗКЛЮЧИТЕЛНО ограничените и прости контроли да му се правят на божества. В закона е следното: нямат право дори да те докоснат, нямат право да ти бъркат по джобовете за документи. Единствено полицай в даденото превозно средство може да те ОБИСКИРА и то САМО ако си от неговия пол

45

info.

преди 10 години

От Столична община да кажат по колко пари купуват горивото и тогава да ми казват че билета трябвало да струва еди колко си!Горивото им го дават за малко над 1лв.ЕГАТИ НАГЛОСТА!!

44

Анонимен

преди 10 години

270 км. ми е на месец от нас до работата и обратно по 10 на 100 газ са 27 литра(давам го 10/100 , но е около 8) 27 литра са 36 лева, а действително са около 28-30 лева.Та питам аз как ще ме стимулират да ползвам трамвая дето е фрашкан с миризливи роми и клошари, кашлящи кихащи и разни безобразни качващи се с цел да гепят нещо от пътуващите?

43

ава

преди 10 години

То и без това си е достаътъчно скъп градския транспорт. 1лв и отгоре на пътуване при положение, че рядко ти стига едно превозно средство, за да стигнеш от точка А до точка Б и то не заради километрите, а защото градският транспорт така си е структурирал линиите е глупаво. Повечето мой приятели затова, ако ще сменят превозно средство предпочитат да пътуват с кола - по-евтино им излиза. И после защо имало задръствания и дишаме тоя въздух в София.

42

Темерут

преди 10 години

Ами така, де! Даваш 1.10 за билет, а се качваш, ако разбира се успееш да се качиш де във раздрънкан автобус на 30 години навъртял километраж от тук до Луната и обратно, с не работещо парно, да не говорим за климатик, със заяждащи врати, неотватящи се прозорци и прогнили ламарини и уплътнения, през които когато вали имаш чувството, че не си се качил в автобуса, ами си ходиш пеша!

41

Анонимен

преди 10 години

Идея си нямате колко по- ефтин е електротанспорта, ама не искат да направят отделни цени, защото билета няма да е повече от 45 стотинки.

40

Анонимен

преди 10 години

За съжаление в България е по-лесно да дигнеш цената отколкото да увеличиш събираемостта. Например ако намалеят гратисчиите драстично и тогава няма да има нужда от дигане на цената. Ако *** почнат да дупчат билети /защото аз не съм видял *** да дупчи билет и защото те са 100 % гратисчии/ няма да се налага дигането на цената. Но на софийска община така и е по-лесно.

39

Никой

преди 10 години

Аз в цялата статия невидях колко точно ще скочи цената.

38

Темерут

преди 10 години

5 лева го направете билетчето, бе! И, не сменяйте дъртите курници наречени за благозвучие само средства за масов градски транспорт! Преди да обмисляте каквото и да било вдигане на цените, 1-во се подобрява качеството на предлаганата услуга! И, после се мисли за реална себестойност! Ей, за това няма да се оправим - вечно се слага каруцата пред коня! За това все ще си бъдем 100 години назад, и 50 години встрани!

37

stef4i

преди 10 години

До DiscoveryНе ,че съм била а съм живяла там.Както и да е ти от панелката няма да мръднеш.Просто влез в Гугъл и провери.Просто като боб

36

Анонимен

преди 10 години

"В момента билетчето е левче, а реалната цена на пътуването 1,10 лв." - Реалната цена е 30 стотинки, колкото е в Русия, Украйна, Белорусия - в тях градския транспорт все още не е собственост на чуждестранни "инвеститори".

35

АНТИМУТРА

преди 10 години

Изцицайте ни и вие!!!!

34

AIMILIVS

преди 10 години

@ Александър , сега това каква логика е !? В Германия заплатите са огромни бе Сашо, в съседна Гърция с един билет на цена 1.40 евро пътуваш с тролей , трамвай , метро или автобус без ограничение колко ще смениш за час и половина , знаеш ли колко рейса ми се налага да сменя за да стигна до елементарни точки на София !? Заплатите , разбира се нямат нищо общо с нашите , много хора грешно се заблуждават , че в България е евтино , не е никак евтино сравнено със заплатите ни.

33

тия от СОС са луди

преди 10 години

Как ще ми вдигат цената, като замръзваш да ги чакаш, а рейсовете прескачат чат-пат някой курс! После - да накарат *** да си дупчет билетче и тогава да ми вдигат на мен билета! Писна ми да плащам заради разни ***! Направо си плачат да се бойкотира градския транспорт и да видим, ако всички решим да се возим и да се правим на роми само 1 седмица какво ли ще стане с тях!

32

stef4i

преди 10 години

До АлександърЩе ме извиняваш но в Австрия и Италия например билетчетата са по 1 евро а картите са ти за цял ден или цяла седмица и излизат по-евтини от картите за българския градски транспорт.Естествено там цепи минутата и климатиците работят.ПРОСТО НЯМА МЯСТО ЗА СРАВНЕНИЕ.Тук крадът и с г..а си!

31

stef4i

преди 10 години

До АлександърЩе ме извиняваш но в Австрия и Италия например билетчетата са по 1 евро а картите са ти за цял ден или цяла седмица и излизат по-евтини от картите за българския градски транспорт.Естествено там цепи минутата и климатиците работят.ПРОСТО НЯМА МЯСТО ЗА СРАВНЕНИЕ.Тук крадът и с г..а си!