30

Анонимен

преди 11 години

Абе пак отклоняват темата за синя зона. Ей Фъстък, ще те колят хората.

29

софиянец

преди 11 години

Много сговорчива е г-жа кметицата,когато иде реч да се прехвърля топката!Велоалеи,очертани с боичка,ремонтиран подлез до НДК,отново боя за синя/зелена зона...Къде отиват милионите от общинската служба Градска мобилност?Защо има дискриминация и нарушаване правата на софиянци?Защо тези,които живеят в центъра към по-високите данъци и такси ще плащат за синя/зелена зона,а няма да имат осигурено паркинг място?Защо няма да плащат и хората от Люлин,Младост,Обеля,Дружба и другите многолюдни соц спарни?

28

Анонимен

преди 11 години

на г-жа Фъстъкова няма ли кой да й обясни как стоят нещата

27

Анонимен

преди 11 години

Хората които не живеят в София да не остават с грешно впечатление - тези "30 километра" създадени велоалеи всъщност в 95% представляват усвоени тротоари, които затрудняват придвижването на хората, на майките с колички, да не говорим за инвалиди пък! Така че нищо не се създава, само се чертаят жълти линии и се крадат европейски пари! Не казвам, че нищо не се прави в София, все пак тук сме много хора и плащаме едни доста яки данъци, но не вярвайте на такива PR изказвания стил Б.Б.!!!

26

Вело'Кво?

преди 11 години

Абе вие побъркахте ли се? Какъв проблем ще разрешите? Какво правим зимата с тези колелета? То в топлото време София е полупразна... А зимата когато е трафика, искам да ви видя да въртите *** г-жо Кмет.

25

на приказки сме ОК

преди 11 години

Сега! Да обясня на колегите от извън София как да тълкуват написаното: Да, на Ломско шосе има опъната велоалея, която не се ползва защото свършва ...в нищото! До надлез Надежда алеята изведнъж приключва земния си път! До Лъвов мост я гледах скоро - не забелязах да стига до надлез Надежда, освен това се пресича на много места от автомобилни пътища. Останалите километри са едни начертани линии по тротоарите и алеите в парковете които пречат както на пешеходците така и на велосипедистите!

24

Анонимен

преди 11 години

Пост 16 и пост 18 четете и не разводнявайте темата с глупости.Смърфа за кмет да предложим - това е истината!

23

СД

преди 11 години

Вело алей дрън дрън , Фандъкова , не може да се справи с едни кученца , пък тръгнала да прави вело алей , това май е нещо като Коня и Жабата.

22

Хектор

преди 11 години

Който е със електрически автомобил може да спира където си поиска във центъра,за останалите ПЪЛНА ЗАБРАНА дори да преминават през него.Гарантирам че така до 2г.няма да остане бензинова или нафтова кола във София.Е ГО РЕШЕНИЕТО.

21

pepo

преди 11 години

Фандъкова вече не знае с какво да оправдае глупостта на общинските чиновници и своята собствена. И наистина с парите от "Паркинги и гаражи" можеше да се пооправят нещата и да стане по-поносимо, но уви, потънаха в нечии бездънни джобове. И кучетата, Фандъкова, кучетата!

20

велосипедист

преди 11 години

НЕ УВАЖАЕМА, алтернативата е: достъпен и масов градски транспорт, УДОБЕН за ВСИЧКИ граждани на столицата, не само за квартали в близост до метрото. С окрадените пари през годините от "Паркинги и гаражи", можеха да се построят много паркинги, и не ми пробутвайте тезата че мислите за София и чистия въздух, напротив - с действията ДОКАЗВАТЕ, че искате да крладете още и още!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

19

до 18

преди 11 години

А! Ей това е една умна приказка!

18

Анонимен

преди 11 години

За вредните газове - трябва допълнителна такса за всички автомобили без Евро 4. С парите от таксата да се озеленява

17

Smurf

преди 11 години

За над 10 години синя зона в София Паркинги и гаражи сигурно са прибрали поне 100 милиона лева. С тези пари можеше до сега да са направени поне 10 обществени подземни паркинга в центъра всеки за поне 2-3 хиляди автомобила и проблема с паркирането и трафика щеше да е решен. Цифрата е реална 100 мил. за 3650 дена прави по 27 хил. на ден при всички положения ги правят.Но паркинги няма и няма да има а ще има празни дрънканци и глупости от хора които хал хабер си нямат от градоустройство и транспорт

16

Наско

преди 11 години

а като ме подгонят бездомните *** по тия велоалеи какво правим?

15

visa

преди 11 години

За да се намалят газовете е необходимо да се премахне синята зона, в момента докато се търси място за паркиране се обикаля с часове. А ако има подземни паркинги нещата са прости и ясни. Надземното паркиране само за живущите и всички ще са доволни и градът освободен пт задръствания причнени отново от ракът в столицата - синята зона! А отделно къде са парите които потъват в синята зона? 100 хил. лв. на ден - дайте ясно обяснение другарко дружинна!

14

балансьор

преди 11 години

там къдено има велоалеи, просто няма сини и зелени зони. и не става въпрос за екология идеология и разни подобни, а за възможността на хората, които живеят в центъра. явно някой цели да им отрови живота и на безценица да си продават жилищатата, я на общинари, я на едни други хора.и моля, "провинцията" да не злораздтва срещу "софето", защото на тях сигурно някоя друга балтия им готвят. я болница, я жп.спирка ще закрият, я някое и друго училище. я пътищата им ще оставят като лунни пейзажи

13

....................

преди 11 години

Данчето става все по привлекателна. Как така??

12

Анонимен

преди 11 години

По Ломско и М. Луиза наистина има велоалеи, но за начертаните в Младост, на които обикновено има спрели коли може да се поспори какво са точно.

11

Анонимен

преди 11 години

Алтернатива?! Като велоалеите по ТРОТОАРА на бул. "Гоце Делчев"?! Тротоар 2 метра, от него 1.20 "велоалея". Сега си представете 2 баби, една майка с количка и двама велосипедисти, как се разминават?! - лесно с благословии по адрес на роднини и общинари!Искам велоалея на "Графа", на "Хан Крум", на "Паренсов", на "Шишман", на "Симеон" и "Стефан Стамболов", на "Веслец" и на "Триадица"....... не става там, нали? ;)Каква "алтернатива" тогава?