Снимка Фейсбук

Пъб в южен Лондон, посочен в заглавието на песен от новия албум на Тейлър Суифт, удари джакпота. Той вече се пука по шевовете от клиенти и няма места седмици напред, съобщи BBC.

The Black Dog (Черното куче) беше атакувана нон-стоп, след като феновете разбраха, че това е кръчмата от песента от новия 11-ти албум на певицата.

The Black Dog е 17-ата песен в The Tortured Poets Department, който миналата седмица счупи рекорда на Spotify за най-стриймван албум за един ден.

Мениджърът на заведението Лили Ботомли разкри, че изпълнителката и преди е идвала в кръчмата и каза, че мястото вече предлага бургери и коктейли "Суифт".

Текстът „И така гледам как ти влизаш – в някакъв бар, наречен "Черното куче" – и пробиваш нови дупки в сърцето ми“ се появява в първия куплет на песента.

34-годишната Тейлър, която има четири награди Грами за албум на годината, пее за забелязването на бивш приятел, който е забравил да изключи споделянето на местоположението си, да влиза в заведението

“Черното куче" е красива квартална кръчма. Пускаме албума нон-стоп в кръчмата, а феновете много често пеят. Невероятно е!“, споделя Ботомли.

 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase