Снимка: БГНЕС

Рок групата Kiss продаде каталога си за рекордните 300 милиона долара на шведската компания Pophouse Entertainment Group. В сделката се включват още търговската марка на групата и интелектуалната собственост.
 
В началото на декември групата изнесоха последния концерт от прощалното си турне. Групата не за първи път си партнира с "Попхаус Ентъртейнмънт Груп”. Когато излязоха на сцената за последното си шоу в "Медисън скуеър гардън" в Ню Йорк, в края на концерта сегашните членове на Kiss - основателите Пол Стенли и Джийн Симънс, китаристът Томи Тайър и барабанистът Ерик Сингър, представиха дигитализирани аватари на самите себе си.

Аватарите са създадени от "Индъстриъл лайт енд меджик" (Industrial Light & Magic) на Джордж Лукас в партньорство с "Попхаус Ентъртейнмънт Груп". Начините, по които ще бъдат използвани аватарите на Kiss, все още не са обявени, но главният изпълнителен директор на "Попхаус Ентъртейнмънт Груп" Пер Сундин казва, че феновете могат да очакват в бъдеще биографичен филм, документален филм и преживяване с групата.

През втората половина на 2027 г. в Северна Америка е планирано да стартира шоу с аватари и по този начин групата ще бъде представена на новите поколения.

Джийн Симънс каза, че не харесва думата “придобиване”, отбелязвайки, че групата не би продала каталога си на компания, която не цени. Според него точната дума е "сътрудничество".

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase