БГНЕС
Това се казва добра реклама! Само преди няколко дни Шакира и Дженифър Лопес взривиха сцената по време на Супербоул и изпълниха едни от най-големите си хитове през годините. По правилата на NFL звездите, които забавляват публиката по време на почивката не получават хонорари, но от спортната организация поемат всички разноски около шоуто.
 
Това включва светлинни ефекти, декори и костюми. Според „Cosmopolitan“, това често струва около 10 млн. долара. Освен това, хората смятат, че изпълнението на Супербоул не е толкова за парите, колкото за честта да бъдеш поканен и изявата ти да достигне до милион зрители. Разбира се, популярността на звездите също се покачва главоломно. 
 
Според Spotify, стиймването на песните на Дженифър Лопес се е покачило с 335%, а тези на Шакира – с 230%. 
 
Колумбийската изпълнителка обаче успя да постигне и по-голяма победа. Нейният сингъл „Whenever, Wherever“ достигна до номер 1 в американския iTunes. И, ако мислите, че това е нова песен, съвсем сте се объркали. Тя излиза през 2001 година. 

Още за Шакира и участието й на Супербоул четете в Tialoto.bg 
 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase